Sürekli aynı kelimeleri kullanıyorum. Nedeni ne olabilir?

Hem konuşurken hemde yazışırken hep aynı kelimeleri kullanıyorum. Mesela sürekli her bir cümlemde “ama, öyle, böyle, valla” oluyor. Bu durum beni çok rahatsız ediyor, sanki kafamın içi bomboş, sanki zihinsel engelli gibi hissediyorum. Hiç okula gitmedim ama kitap okumayı seviyorum. Kitap okumakta fayda etmed..

Sürekli aynı kelimeleri kullanıyorum. Nedeni ne olabilir?
Cevapla