Kendime gelmiyorum, aynı şeyler oluyo aynı kelimeler?

Son sıralar sürekli aynı kelimelerde kalmışım biriyle sohbetse girerken hep aynı kelimeler çıkıyo. Çok güzel, tamam, iyi. Çok iyi, tamam artık gibi sayıp bitiremediğim boş laflar işte. Son sıralar kendime gelemediimi ve bunlardan çok fazla sorun yaşadığımı gördüm. Sohbet de açamıyorum artık biri bana bişey yazdığı zaman konuşcak bişey gelmiyor aklıma ne oluyo bana. İletişim kuramıyorum
Kendime gelmiyorum, aynı şeyler oluyo aynı kelimeler?
Cevapla