Yani ne günah sayılacak nede suç sayılıcak. Ne yaparsınız o 24 saatte? Cevaplarınızı bekliyorum.
☹️🤔
☹️🤔
Tüm tecavüzcü ve çocuk katillerini itlaf ederdim ilk iş..
Banka soyarım 😂
Cevap
15Cevap
ben bir şey yapmazdım aynı kalırdım.
Dünya merkez bankasininin bütün pararalini Afrika'daki fakirlere dagitirdim şu an savaş çıkaran İsrail ABD gibi ülkelerin atomlarini birbirine fırlatırdirm sonrada Afrika'da bir yerde hayatımı yetim olan çocuklara adardim
Seni bulup alırdım kaçırırdım uzaklara. cennet gibi yere gider flım izler çekirdek çitler sonra kahvemizi izler akşam yağmurunu izlerdik. birgünde olsa
Peki ya sonrasında intikam almama konusunda kendinize güveniyor musunuz?
Bence pek uygun olan bir 24 saat sonrası olmaz.
24 saat içinde müsait biriyle konuşabiliriz bu konuyu bakalım neler yapabilir fantezi dünyam biraz geniş lütfen konuşacağımız kişiler de öyle olsun
O cesareti o an kendimde bulursam c*nayet işlerim belki :D saçma sapan insanları ortadan kaldırırım
Yok ya yazamam yine yarın bir gün biri yapar benden bilirler oğraşamaam 💅
güvenlikli çelik kapılı bir yer yapıp 24 saatin geçmesini beklerdım
İstediğim o tableti alırdım
Alışveriş yapardım
Biraz kitap falan heralde
Bazı insanları yok ederdim
Arınma gecesini izledin mi?
Yasak olanhersyi yapardimm
Sanırım dürüst olmak gerekirse şey yapardım
çıplak gezerim
Onun dudaklarına yapışırdım
bunu düşünmek için 1 saate ihtiyacım var ahahahah
Yapmak istediğimi yapıyom zaten
Banka soyarım😂
Kılımı bile kıpırdatmam
Yatarım..
Aklımdan geçenleri bilsen var ya 😂
:)) güzel şeyler
Grup yapardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?