yaptığın şeyden ne bu dünyada ne öbür dünyada yargilanmicaksin ne yapardın?
😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂
obaa o 24 saat varya bana bayram bak dıyorum ne kadar sapık şerefsiz beter zihniyetli herifler hatta ne kadar şerefsiz insan kitlesi varsa tek seferde yok ederdim
👏👏👏👏 adamsin
Öldürmek ıstedıgım ınsanların hepsı samsunda anında samsuna kosar hepsını öldürürdüm 😂😂
😂😂😂😂 seri katil
Haha kısıler bıle bellıdır aklımda sırasıyla 😂😂
😱😱😱😱😱😱
Eşimin sülalesini öldürürdüm
nedenM
Ölen eşimden sonra hepsi gerçek yüzüni gösterdi ondan
öküz ölünce ortaklık bitiyor en iyisi görüşmemek
İnş mümkün olur görmemek
inşallah ne diyeyim
Cevap
3Cevap
banka soyar fakir fukarayı sevindirirdim
👏👏👏👏👏 tebrikler
aslında imkanım olsa şimdi de yapardım
keşke olsa
Aynı devam ederdim napim
nie bu kadar rutinlige takintilisin
anladım ne diyeyim bnce imkânın varken birşeyler yapmalisin
Nöbeti kaldirirdim ilk önce 😅😅
Katil olurdum galiba
maktuller belli heralde
Neler yapmazdimki
neler yapardin
Adam öldürürüm
neden
okkeyyy
bir sey yapamazdim
Olmasın olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar