Kendi anne babamın anne babası gibi hissediyorum?

23 yaşındayım yaşıtlarımdan çok daha fazla olgunum ne doğru düzgün ergen oldum ne de çocuk hep ailedeki sorunları çözmeye çalıştım şu an da ben çalışıyorum ben bakıyorum aileye bu bana zor gelmşyor ama sadece ekonomik olarak değil her anlamda herşeyi ben karşılıyorum her türlü dertler sıkıntılar benim etrafımda dönüyor. Kendimi anlatacak kimsem yok. Kafam çok dolu yürüyen ölü gibi davranıyorum yeteri kadar kendimle ilgilenemiyorum vakit ayıramıyorum napıcam bilmiyorum
Kendi anne babamın anne babası gibi hissediyorum?
Cevapla