Çalışmak istemiyorum ama parasız da olmuyor tek çare evlenmek sanırım?

Evlenıp ev hanımı olmak daha ıyı degıl mı kızlar.. çalışmak istemiyorum bır markette kasıyerım , personellerden olsun müşterilerden olsun tıksıntı geldi bana. yolsa görsem selam vermeyecegım ınsanlarla muhattap oluyorum mecbur
Çalışmak istemiyorum ama parasız da olmuyor tek çare evlenmek sanırım?
Cevapla