Kürtlerde neden evlenmemiş 40 yaşındaki kadına “kız” diyorlar, evlenmiş 19 yaşındaki kıza ise “kadın diyorlar?

Bu ne cahillik? 😂 neyin kafası kadın evlendiğinde mi kadın oluyor 40 yaşındaki koca kadına evlenmemiş diye kız dediklerini duydum
Güncellemeler
1 yıl
O zaman “Adam”da ilişkiye girmiş erkekler için kullanılıyor?
Güncellemeler
1 yıl
18 yaşını geçmiş her genç kıza kadın da denilebilir. 🙄
Kürtlerde neden evlenmemiş 40 yaşındaki kadına “kız” diyorlar, evlenmiş 19 yaşındaki kıza ise “kadın diyorlar?
Cevapla