Bir Kürt kadını bana Kürt erkekleri Kürt kadınlarına değer vermediği için yabancı erkeklerle evlenmek zorunda kalıyoruz demişti. Ne kadar doğru bu durum?
2 ay
Bir Kürt kadını bana Kürt erkekleri Kürt kadınlarına değer vermediği için yabancı erkeklerle evlenmek zorunda kalıyoruz demişti. Ne kadar doğru bu durum?
Cevap
2Cevap
Yabancı erkek ile Türk erkeği ne alaka aynı ülke ye hani
Yani genelde Kürt olmayan erkeklerle oluyorlar. O anlamda yabancı dedim
Olsunlar kendi tercihleri
Sanmıyorum eskiden Türk erkekleri iyiydi artık onlar da bozmuş düzgün birini bulursam ırkına bakmam.
Türk erkeği ile diğerini kıyaslarsak sebebi açık aslında. En basiti aile ve yetişme kültürü arasındaki fark.
Peki Türk kızları neden Kürt erkeklerine vermeyi seviyorlar?
o erkek dediklerin Türk şehirlerinde otellerde dansözlük yapıyo. Karıları da Türk'ün kucağında
Kim diyor bunları kardeşim ona bakarsan tersi daha çok var
Kürt olan benim niye öyle bir derdim yok 😂
Kürt erkekleri Kürt kadınlarına değer vermiyor
Kim demiş 🤣
Kürt kadınları söylüyor onlardan duydum. Çoğu Kürt erkeğinin batılı kız merakı varmış
Bunun ırk ile alakası neymiş 🤣 Türkler de ruslara yavsiyor türk kadının kusuru ne 😂
Ama Kürt erkeklerinde eziklik psikolojisi varmış bir Türk kadını ile olunca kendini seviye atladım gibi hissediyorlarmış
O senin bktan bilgin 🤣
Ezik psikolojisi
Ne alaka? Türk kadınları ile evlenen Kürt erkekleri de mi eziklik psikolojisi içerisinde. Üstelik türk kürt evliliğin çoğu Kürt erkekleri ve türk kadınları arasında olmasına rağmen. Kürt kadınları ezikse Kürt erkeleri ultra ezik oluyor sizin cevabınıza göre. Hem anne neyse çocuk da o dur. Annesi Kürt babası Türk olanlar kendilerini Kürtlere yakın hissediyorlar. Kürtçe bile biliyorlar. Ama annesi Türk babası Kürt olanalr tam tersi hep Kürt düşmanı ve kendilerine Türk diyorlardi benim cevrmeden gördüğüm bu...
Ne gibi eziklikleri var? Kürt erkekrlinin de var mı?
Peki Kürt erkelerinjdeji bu eziklik psikojisinin nedeni ne? Kürt kadınları öyle değil gibi pek türk erkekleri ileilgilenmiyorlar gibi genelde evde kalmış Kürt kadınları türk erkekeri ile evleniyor. Ama Kürt erkekleri biraz iyi eğitimli olunca eline biraz para geçince hemen bir türk ya da Rus ile evlenir. Kürt erkekleri Türk kızlarını ilahlaştırıyor. Kürt kadınları ile evlenince tek başına dışarı çıkmaya bile izin vermeyen Kürt erkeği türk kadını ile eveknince her türlü hatasını görmezden geliyor. Bunları bana Kürt kadınları söyledi bu arada. Kürt erkelerinde içselleştirilmiş aşağılık psikolojisi çok fazla. Kürt kadinlarinda az
Anladım. Gerçekten bende şaşırıyorum bu dururma Türk olduğum halde. Bazı Kürt erkekleri Türk erkeklerinin evine bile almayacağı Türk kadınlarıni eş olarak alıyor. Ama Kürt kadınları daha iyi. Onlar her yerde Kürt erkekrlinin savunuyor ve yuceltiyorlar Kürt erkekrlinin aksine
Evet. Kürt kadınları genelde sadık ve anaç oluyor. Daha önce bir Kürt kadını ile evli bir Türk erkeği vardı. Etrafındaki herkese bir kirt kadını ile evkenmelerini tavsiye ediyordu. Nedenini sordugumds bir Kürt kızı ile evlenirsen sırtın asla yere gelmez dedi. Çok memnun du Kürt karısından. Galiba bende şansını Kürt kadınlarından yana deneyeceğim 😄😄
Bakalım duruma göre 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durumun tek bir cevabı yok 💭 Her ailede ve her kültürde hem çok değer veren hem de hiç vermeyen erkekler var 🙃 Sadece Kürt erkeklerine yüklenmek haksızlık olur.
O arkadaşın kendi çevresine göre konuşmuş olabilir. Bazen baskıcı aileler, kıskançlık, töre baskısı kadınları uzaklaştırıyor. Ama genelleme yapmak yerine her insanı kendi karakterine göre değerlendirmek daha sağlıklı 💚✨