Kayınvalide ile görüşmek zorunluluk mu?

Aramak görüşmek zorunda mıyız? Kendisi aranmak istiyorsa eşiniz de arada ara diyorsa ama ben aramak istemiyorsam ne yapmalıyım? Bana çok yaptı içimden gelmiyor
Kayınvalide ile görüşmek zorunluluk mu?
Cevapla