Babamı emniyete gidip şikayette bulunmam saçma mı olur?

Kaç yaşıma gelmişim kısıtlanıp baskı yapıyor şiddete meyilli de olabiliyor napıcam ben
Babamı emniyete gidip şikayette bulunmam saçma mı olur?
Cevapla