Ailemin dini baskıları yüzünden bıktım ne yapacağım?

Daha küçücük çocukken bile zorla beni Kur'an kurslarına gönderirlerdi yatılı kalırdım sırf Dinimi öğreneyim iyi bir Müslüman olayım diye tek amaçla hayattaki buydu Ben küçükken Evet namazımı vesaire kılardım Ama neden Neyi ne için yaptığımı Bilmezdim o kadar çok baskılar kurmaya başladılar ki bir yerden sonra artık bıktım ve her şeyden vazgeçtim namazı da bıraktım Ondan sonra bahtıları daha da arttı daha çok araştırmaya başladıkça Aslında inanmak istediğim dinin İslam olmadı fark ettim Daha sonra bunu anneme açıkladım sanki Kıyamet kopmuş gibi bir tepki verdi Ondan sonra beni hocalarla konuşturdu saçma sapan insanlarla bilgi almam tekrar İslam'a dönmem için kendince Çabalar sarf etti ve ben onlarla konuştukça daha çok uzaklaştım baktım ki ailem çok üzülüyor o yüzden müslümanmışım gibi davrandım sırf ailem Siz istediği için aileme iyi bir evlat olabilmek için 18 yaşında kapandı namaz kılmadığım zaman o kadar çok baskı yapıyorlardı ki bazen abdest almadan sadece namaz kılıyormuş gibi hareketler yapıyordum o kadar kılmak istemiyordum beni zorladıkça Onlar Ben her şeyden daha çok vazgeçtim 19 yaşında beni çok dinler birisiyle evlendirdiler Onun için mantıklı geldi Çünkü ben de içimdeki bu inançsızlık ve inanç arasındaki köprüden belki kurtulurum o kişi bana rehber olur diye düşündüm ama tam tersi şu an tamamen Müslümanlığı zorlanıyorum Eşim çok müdahale etmiyor ama ailem hala daha Sürekli her konuşmamızda Namazını Kıl namazını kıldırıyor Bir sıkıntı mı olsa namaz kılmadığın için diyorlar Kur'an okun namaz kıl artık o kadar bıktım ki onlar yüzünden rol yapmak zorundayım olmadığım bir kişi gibi davranmak zorundayım Ve evlendim artık istesem de ne açılabilirim kendi kimliğimde yaşayabilirim ömrüm boyunca rol yapmaya zorlandım ki ailemin beni Kabul edeceğini bilsem aileme her şey açarım Ama ben sırf Onlar mutlu olsun diye her şey yaptım ama şu an ben mutsuzum
Ailemin dini baskıları yüzünden bıktım ne yapacağım?
Cevapla