Ailem beni dinden soğutuyor ne yapmalıyım?

3 abim var ikisi din kültürü öğretmeni biri işsiz. Ortanca abim tam bir şeriat bağımlısı. Aşırı katı kuralları var. Beni 5. sınıfta iken zorla kapattı. O zamanlar okula açık gitmek zorundaydık. Okul harici utanır hiç dışarı çıkmazdım. 8. sınıfa geldiğimde kendi isteğim ile tamamen kapandım ve namaza başladım. Fen lisesi tutarken kendi isteğim ile sadece imam-hatip yazıp çokta iyi olmayan bir liseye gittim. 4-5 sene böyle güzel geçti. Daha sonraları annem her şeye karışır oldu. Kız kısmı sokakta gezmez, kızlar az konuşur, kızlar çok bilmiş davranmaz. Annemden dini bilgim kat kat daha iyi ve pek çok dini kitabı okudum. Kısıtla kısıtla o kadar fazla sıktı ki. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu biliyordum ama onlar beni sürekli kâfir ilan ediyorlardı. Sonra gerçekten bıktım namazı bıraktım, kötü şeyler yaptım. Dayanamaz hale gelmiştim ben zaten ibadet etmeyi seven biriyken telefonumu bilgisayarımı alıp bugün otur kuran oku diyordu. Ha öyle telefonda erkeklerle de konuştuğum yok sadece oyun oynuyordum. Böylece her şeyi çok iyi bilmeme rağmen imanım bir hayli zayıfladı. Kendimi çok kötü hissediyorum. Sürekli zorla bir şeyler yaptırılmaktan bıktım. Ama onlar benim dinden çıkmak üzere olduğumun farkında bile değiller. Bu arada işsiz abim alkolü sigarası var. Kadınlarla sürekli yatıyor. Yazları Bodrum'da yaşıyor. Ve ailem abime hiç karışmıyor. Çünkü o bir erkek. Yardım edin şu yaşımda sürekli eve kapatıyorlar gerçekten bıktım.
Ailem beni dinden soğutuyor ne yapmalıyım?
Cevapla