Ya arkadaşlar hiç yaptığınız ve ise yarayan bir ritüel oldumu?

Şimdi aslında olay şu ki bı çocuk var ve benden hoşlandığı malum yani bunu biliyoruz kesin bu arada yani o konuda duyumum var ama acilmiyo bana yani utangacmi desem red etmemdenmi korkuyo desem seviyo ama acilamiyo gibi hissediyorum yani ve bunun için bı rituel yapsam ise yararmi boş birseymi siz hiç yaptinizmi merak ettim

Ya arkadaşlar hiç yaptığınız ve ise yarayan bir ritüel oldumu?
Cevapla