Nişanı attım diye teyzem baski yapıyor?

Nisanlandigim arkadaş teyzemin damadının ortağı mimar kuzenim evinde tanışmıştık baya beğendim 1.5 sene falan sevgili ama sürekli kavga ederdik kıskançlıktan üniversite okuyorum ben nişanı taktıktan sonra iyice abarttı seni almaya geleyim mi dedi geçen dönem oldu bende yok arkadaslarimlayim dedim erkek sesi duymuş bizimle alakası bile yok kıyameti kopardı okulu bırak falan demeye basladi bende yeter artık diyip nişanı attım. Nişanlım biraz sert biridir ve kuzenimin eşiyle falan sıkıntılar yaşamışlar pek bilmiyorum ama teyzem sürekli damadının işlerinden bahsedip kötü oldu sürekli sıkıntılar yaşıyorlar sürekli beni görünce ofluyor kuzenimle de iyiydik ama oda soğuk davranıyor çok sıkıldım ne yapmam lazım

Nişanı attım diye teyzem baski yapıyor?
Cevapla