Arkadaşlar niye böyle bir şey yazdı sizce?

Bir tane iş yerindem arkadasim doğum günüm olduğunu söyledim bir tane bana cafeden pasta aldı mum dikip üzerine kek tarzı tabi söyleyince kutladi birkaç gün önceden söylemiştim halbuki başka biri daha kutladı iş yerinden bana eve gidince şey yazmış hadi yine iyisin bu ne demek? Yani doğum günüm kutlanıyor yani sem degmezsin ama kutladık işte mi ne bu yani?
Arkadaşlar niye böyle bir şey yazdı sizce?
Cevapla