Destek almalımıyım yoksa kendim cözebilecegim birseymi?

Sosyallesmek acısından cok fazla kotuyum hem ailem tarafından hemde arkadas çevrem tarafından hep 3. Kisi oldum insanlar beni gormuyor gercekten dikkat cekebilecegim herseyi yaptım ama asla ortamda muhabbeti yuruten sevilen kisi hic olmadım bir turlu yapamıyorum her yolu denedim ne yaparsam yapayım yine kendimi bi sekil yalnızlastırıyorum evde tek basımayken güvenli hissediyorum insanlrla konusmak istemiyorum ama bi yandanda arkadaslarım olsun egleneyim genclik anılarım olsun istiyorum ama olmuyor bir turlu asla ne muhabbet edebiliyorum ne kendim tek basıma birileriyle iletisim kurabiliyorum ne zaman bi ortama atılsam canım gibi gozukuyorum ben insanlara selam vermesem kimse bana vermiyor artık cok sıkıldım ne yapmalıyım
Destek almalımıyım yoksa kendim cözebilecegim birseymi?
Cevapla