Bu erkekler niye rusları daha üstün görüyor?

%98'inin verdiği cevap "sizden daha güzeller" oluyor.

Sizin Kore erkeği kadar güzel tüysüz bir cildiniz var mı? Sizin bir İtalyanlar Kadar sıkı vücudunuz var mı? Sizin bir ispanyol erkeği kadar iyi yüz hatlarınız var mı? Sizin bir zenci kadar kadın tatmin edici şeyiniz var mı? (Bunu onların ki pembe napalım karayı dediğiniz için söylüyorum) Sizin Hollanda erkeği kadar uzun boyunuz var mı?

Çoğunuzda nerdeyse hiçbiri yok ama kendinizi Slav kadınlarına layık görmeniz komik 🤣 esas ego sizde 😃

Bu erkekler niye rusları daha üstün görüyor?
Cevapla