36 dan sonra yuva kuramamis birinin üniversite okuması, kendi yaşıtları çocuklariyla ilgilenirken onun bu hayatı kötü mü?

Lisans eğitimi alacağım biraz zor bir bölüm açıkçası. Düsündükce kendi kendime yaşıtlarım evlendi çoluk çocuğa karıştı sen hâlâ okumak için kendini yoruyorsun diye. Cok üzüyor beni bu düşünceler

36 dan sonra yuva kuramamis birinin üniversite okuması, kendi yaşıtları çocuklariyla ilgilenirken onun bu hayatı kötü mü?
Cevapla