20 yaşındaki kızlar neden ingilizce konuşamıyor?

2 gündür 14 yaşındaki bir kızla sohbet ediyorum. Görüntülü konuşuyoruz. Türk kızı bu arada yabancı falan değil. Türk köken. Bakın kızın ingilizcesi o kadar mükemmel ki anlatamam. Aksanı ingiliz zaten. Sordum nasıl öğrendin diye, hem okuldan hem de kendi kendine öğrendiğini söyledi.

Yazışsak anlarım bir yerden çevirip kopyala yapıştır yapıyor derim ama görüntülü konuşuyoruz. Yazışma falan yok her şey ses ve görüntü yani. Yapay zeka falan da değil bildiğin gerçek kız. Hem urban hem formal tarzında konuşabiliyor. Karakteristik geçişi mükemmel. Slang zaten bahsetmiyorum bile. Başka bir platformda ingilizce argo konuşarak tanıştık. 14 yaşında Türk kızı olduğunu da sonradan öğrendim zaten.

Öte yandan yaşı 20-30 arası olan kızlar da gelip buradan şu x cümleyi ingilizceye çevirsenize gibi saçma sapan sorular sorsunlar. Şaka gibi. Ben 26 yaşındaki bir adam olarak kendimden utandım. Siz nasıl utanmıyorsunuz şaşırıyorum.

Sizin bu kızdan eksiğiniz nedir +20 kızlar?

20 yaşındaki kızlar neden ingilizce konuşamıyor?
Cevapla