Bu sitedeki kızların en büyük sorunu konuşmayı bilemiyorlar. Bu sitedeki çok sayıda kızla yazıştım. Çoğu konuşamıyor. Kızların çoğu konuşacak konu bulma işini hep karşısındaki erkeğe bırakıyor. Ve kızların çoğunun birçok konu hakkında bilgisi yok. Konu açma işini başarıyla yapsam bile konu ilerlemiyor. Çünkü açtığım konu hakkında konuşamıyorlar, konu tıkanıyor. Bazı kızlar da konuşma azıcık monotona bağladı mı, sıkıcı oldu mu konuşmayı bırakıyorlar. Sanki konuşmayı eğlenceli hale getirmek bir erkeğin görevi.
Bu sitedeki bir kız bana telefon numarasını vermişti. Onunla tek seferde 110 dakikadan fazla konuşmuştum. Yani ağzı iyi laf yapan kızlarla sorunsuz bir şekilde uzun süre konuşabiliyorum, konu açabiliyorum. Ama kızlarının çoğunun ağzı laf yapamıyor. Niye kızların çoğu konuşmayı bilmiyor? Sizin bu konu hakkındaki düşünceniz nedir?
Bu sitedeki bir kız bana telefon numarasını vermişti. Onunla tek seferde 110 dakikadan fazla konuşmuştum. Yani ağzı iyi laf yapan kızlarla sorunsuz bir şekilde uzun süre konuşabiliyorum, konu açabiliyorum. Ama kızlarının çoğunun ağzı laf yapamıyor. Niye kızların çoğu konuşmayı bilmiyor? Sizin bu konu hakkındaki düşünceniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer