Kızlar Neden Konu Açmayı ve Konuşmayı Bilmiyor?

Bu sitedeki kızların en büyük sorunu konuşmayı bilemiyorlar. Bu sitedeki çok sayıda kızla yazıştım. Çoğu konuşamıyor. Kızların çoğu konuşacak konu bulma işini hep karşısındaki erkeğe bırakıyor. Ve kızların çoğunun birçok konu hakkında bilgisi yok. Konu açma işini başarıyla yapsam bile konu ilerlemiyor. Çünkü açtığım konu hakkında konuşamıyorlar, konu tıkanıyor. Bazı kızlar da konuşma azıcık monotona bağladı mı, sıkıcı oldu mu konuşmayı bırakıyorlar. Sanki konuşmayı eğlenceli hale getirmek bir erkeğin görevi.

Bu sitedeki bir kız bana telefon numarasını vermişti. Onunla tek seferde 110 dakikadan fazla konuşmuştum. Yani ağzı iyi laf yapan kızlarla sorunsuz bir şekilde uzun süre konuşabiliyorum, konu açabiliyorum. Ama kızlarının çoğunun ağzı laf yapamıyor. Niye kızların çoğu konuşmayı bilmiyor? Sizin bu konu hakkındaki düşünceniz nedir?
Kızlar Neden Konu Açmayı ve Konuşmayı Bilmiyor?
Cevapla