Güncellemeler
1 yıl
Sürekli gelip öpmeye çalışıyor rahatsız oluyorum sonra bağırınca küfür etti çok sinirlendim cami kirdim
Güncellemeler
1 yıl
Nasıl hayatımı kurarım nereye giderim Allah için yardım edin
Cami kırdım sinirden evden kovuyor annemle de aram bozuk arkamdan konuşuyor 5 kurusum yok nereye gidicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Guvendigin bi arkadasin falan yok mu bi sure orada kal cunku gidecek baska yer yok diye dusundum ya da guvendigin bir erkek arkadasin yan gozle bakmayan ama
Yok
Keşke olsaydi
Baska gidecek yer yoksa evde durman gerekiyor kiz basina nereye gidersin ki evden gitmek istemedigini soylersin gitmezsin
Evden kovuyor işte
O zaman yapabilecegin ne var baska ya polise gidebilirsin ya da kadin siginma evi gibi bi yere bu zaman da kiz basina ne yapcan ya
Öyle sagolun
Akraba es dost aile buyuklerinden kimse yok mu
Nasıl ya. Baban mı öpmeye kalkmıyor
Evet
Neden böyle bir şey yapıyor. Ve kaç yaşındasın
Ne biliyim ben şu an ne yapıp kendi hayatımı kurabilirim onu düşünüyorum
Karaktersiz allahsız çünkü
Ne diyeyim. Şimdi buradan nerde yaşıyorsun desem yanlış olur.
Suss
Akraban güvendigin bir arkadaş var mı
Yokk
Buradaki insanlar ne yapsın. Trol. musun. Şehrini sorsalar ne yapacaksın diyorsun. Polise git. Kaymakamlığa git.
Polis hiçbir bok yapıyor yurtta da kaldım kavga edip adam yok işte Allah kuran çarpsın ki trol değil degill
Ne yapsın mi bir şey isteyen mi var yok gostersin diyorum umarım aynı duruma düşersin de sana da napsin derler
Ya sen akıllı mısın. Bunun başka yolu mu var. Ne istiyorsun. Ya biri ev açacak ya iş verecek ya da para. Polise gitmiyorsun. Kimseye güvenmiyorsun. Polis bir şey yapmıyor. Ne diyeyim. Gel işe başla İzmir'de serbest bölgede.
Aynı duruma düş inşallah
Yine aynı şey b ya bende düşsem aynı şey. Babanı mı dövelim. Ne yapacaksın. Yapılacak şeyler belli. Ya polise gidersin. Ya güvendiğin bir arkadaşına ya da gider tek başına bir iş bulur çalışırsın
Kötü niyetle mi öpüyor?
Bilmiyorum ama rahatsız oluyorum
Akrabalarina
Yok
Arkadaslarina
Lütfen ironi olsun
Allah çarpsın ki ironi degil