
Bu ne ter kokusu awk insan bi deodorant bir şey kullanır

Bu ne ter kokusu awk insan bi deodorant bir şey kullanır
yanıma kilolu birinin oturması.
bilerek koridora oturmama ragmen kaymam yonunde telkinler
ayakta gitmeyi de adil bulmuyorum neticede aynı parayı veriyorum ve belediye paragöz oldugundan ya da özel illa tıkıs tıkıs olsun istiyor. seferleri sıklastırmıyorlar bilerek.
kulaklıkla ses dısardan duyulcak sekilde müzik dinleyen z kusagı
yıyısen opusen ciftler.
konusan gruplar
kadınlar bi de. aslında bu konuda cok bi dikkatli değildim. cok kafaya takmıyordum da gecen direkten döndük. bi bayanın sanırım beline elim degersedi. inceden. ki o da benden sonra geldi yanıma durdu. illa kol sallanıyor yani. bayan soyle bi farkettim hosuma gitmedi bakısı attı bana. kolumun dogal konumunu kontrol etme ihtiyacı duydum. goz goze geldik ve kacmadı biliyormusunuz. oyle duruyor hala. bende 2 elimle direğe tutundum bu sefer. olur da bi cıglık atsa zıctık direkten döndüm yani. gelde anlat sonra 50 yasında teyze bi de. oyle karsı cins olarak da baktıgım biri değil. polis abiler hiç dinlemezler derdimizi bile.
Eskisi kadar kalmadı da, metrobüste millet napacaz diye şaşırıyo. bazısı önünde durup seni de rahat bi yerden ediyo.
Metrobüse binmek, hayatı yaşamak gibidir. Nerden, hangi aralıktan, ve hızla, seri şekilde binip, kolladığın tarafa kmseye çarpmadan geçmek. En iyi yerde olamıyosan, alternatif yerlerini önceden belirleyip oraya yönelmek, bunu yaparken başkasına mani olup küfür yememek.
Hayatta da bunlara çepeçevreyiz işte
Toplu taṣıma aracını genel olarak sevmiyorum
her bindiğimde keṣke arabam olsa diyorum
10dklik yolu 30dk yapiyor dolana dolana, gereksiz insanlarla muhabbete/tartıṣmaya giriyorsun, pis kokanı, burnunu/kulağını kurcalayanı mı dersin, inince gaz salanı mı dersin, çocuk bağırması mı dersin veya ayyaṣların altına salıp uyuması mı bildiğin sanki toplu tașımada değil tavuklarla, ineklerle beraber toplu bi vasıtada gibisin. Bide bunun hem avrupasini hem türkiye versiyonunu gördüğüm kadarıyla söylüyorum avrupa daha pis bu konuda, bizim insan max kokuyor, tartıṣıyor ya da arada bi deli falan biniyor huzursuzluk çıkartıyor ama harbiden avrupadaki kadar pis insanla dolu bi toplu taṣımaya daha binmedim.
En iyisi araban olacak valla oh mis kimseyle muhatap olmayacaksın püfür püfür gideceksin
Cevap
27Cevap
genellikle çok kalabalık olması ve kötü kokular
Yakınlaşmalar. Özellikle çok korkuyorum bazen kadınlar da oluyor hali ile hemen arkamı dönüyorum onun götü elleneceğine benimki ellensin 😃😃
Benim başım belaya girmesinde aman harbi sıkıntı kimseye de inandıramayız 😃😃
Kalabalık şehirler sıkıntı neyse ki orta kalabalık şehirde yaşıyorum nadiren denk geliyorum onda da kadın varsa dibimde arkamı dönüyorum. Ensemden parfümümü koklasın ona da iyi olur 😂😂😂
Ne kadanda düşünceli bi erkek 😂😂😂
Daha bu sabah ya sabahın saat yedisinde nasıl böyle bozulmuş turşu gibi kokabilirsin lanet gelsin belediye ücretsiz deodorant dağıtmali bence 😝
Parfüm sıkmama rağmen acaba kokuyor muyum diye bazen sorasım geliyor ama nedense bazılarının kendi ter kokularına bi fetişliği var ki parfümün p'sini hissedemiyorsun. Üstüne baygınlık geçirtiyorlar😒
Yer vermeyen gençler. Yaşlanıyorum artık yer versinler bana 🥹
oturduğum koltuğa oturmak için dik dik bakan yaşlılar sinirimi bozar. yav kardeşim 12 saat köle gibi çalışmışım bırakta otobüste oturayım bari jshjhj
Tam iş çıkış saati yorgun argın oturmuşşun. Bir tane ihtiyar sırf gezmekten geliyor diye başında dikilip yer vermeni bekliyor
sigara kokusu. icenler icmeyenlerin halinden anlamiyor. birse sarimsakli yediklerini g. otlerinden sinsice cikaranlar
Sarımsak yiyip toplu taşımaya binenler ya insan bir naneli sakız çiğner igrençler birde ter kokan pislikler var
Apış arası kokusu gelin olmadan kaynanayı çekiştiren kızlar aboww travmalarım ayağa kalktı ya la 🤔
Milletin, sanki üzerine çıkacak gibi senin dibine girmesi ve kişilerin sürekli öksürmesi ile yüksek sesle konuşması
Normalde toplu taşıma kullanmıyorum ama işyeri için servisle git gel yapıyoruz. Yaz aylarında evet bu deodorant olayı önemli.
Yıllar oldu kullanmayalı... Kullandığım zamanlarda da, yaşlı insanların yorgun muyuz uykusuz muyuz umurlarında olmadan kalk yer versene demesiydi 😂
oturucak yer olmaması, ayakta dururken insanlarla temas etmek
Dip dibe olmak kimin ne yapacagi belli değil tetikte bekliyor insan ve koku oksijen olmuyor içeride
Ter kokusu bazıları hiç mi yıkanmıyor arkadaş ahır dan çıkmış gibi kokuyor 😅
Ay nereye geliyorsun , biniyorsun , yer mi var denip arkasinda 3 kisilik yer olmasi durumu
kalabaliktan millete yapisiyoruz nefret ediyorum ya
duş alsalar bir de yani sadece deodorant ile halledilecek şey değil
Leş gibi ter ve içki kokan insanlar. Terlemeyi bir nebze de olsa anlıyorum istem dışı ama şu içki kokan insanlar...
Yüksek sesle konuşan ve saygısızca oturanlar sinir bozucu.
Ter kokusuna gelince bazı kişiler deo kullansa da aşırı terler bu onların bakımsız olduğu anlamına gelmez.
Yani hemen etiket yapistirmadan ònce düşünelim.
Empati yapmak seni daha fazla insan yapar rica ederim
Tabiki ama ne diyorum bazı kişiler daha çok terler kişinin elinde değil kurunun yanında yaş da yanıyor.
Kınanıcam ama yaşlılar ya. Zaten yorgun argın biniyorum. Görünce de dayanamıyorum kalkıyorum. 😂
Sıkıştırıp duran insanlar. Tamam, toplu taşıma aracı çok kalabalık olur bir şey demem ama kimse yokken de gelip g*tünle ittirmezsin be kardeşim!
yaşlı ter kokusu, bakın ter kokusunu geçtim benim bahsettiğim yaşlılara has olan ter kokusu. bilenler bilir en rezil ter kokusudur.
Diger insanlar en sevmedigim sey toplu tasimada. O makinelere binip de mutlu inen var mi dunyada.
Ter kokusu.! Bazen de, soğan, sarımsak yiyen insanlar.. Yahu, mentol denen şey var hiç olmazsa ya da karanfil falan...🤦♀️
Yaşlıların
gençlerin
Kafalarında dikilmekeri
Ter kokusu... yahu okulun ilk günü birkaç çocuk bile sınıfta kokuyodu. nasil olur aklım almıyo.! Ve yetişkinler lütfen aylık 200₺ bari deodorant a falan versinler ya.. lütfen
Kalabalık olması yeterli benim için, en iyisi özel araç 🤷🏼♀️
Otobüslerin hor kullanılması hızlı gidilmesi
İnsanın ağız ayak koltuk altı kokusu... Her bindiğimde kliması olana şükür ediyorum 😂
Ter kokusu ve çok kalabalık insanlara temasta olmak
ter kokusu hemde yaz aylarinda of ya o ne
Şeriatçı tayfa o ter kokan emin ol.
Koku sürmek günah haram dıe dıe leşş gbı geziyorlar ortada🤮
Bana anamdan babamdan yakın olan yolcular.
Ter kokusu iğrenç tiksiniyorum resmen
Tıklım tıkış olması.
Ter kokusu kalabalık olması klima çalışmaması
Ağır ter ve parfüm kokuları.
Telefonla sohbet, berbat koku
Ter kokusu kesinlikle
Yüksek sesle Arapça konuşan suriyeliler
koku diye hatırlıyorum
Telefonla bağırarak konuşan ōruspu çocukları
Toplu taşıma kullanmıyorum
Yüksek sesle konuşulması.
Telefonuma bakılması 😒
Oturacak yer olmamasi
Başka insanların olması
Ter kokusu
Ter kokusu
Yaşlı amcalar :/
Ayakta durmak
Ter ve yüksek ses
fenomenlerin kullanmaması 😀
Göçmenler 😂
Canada’ya çok göç ettiler diye duymuştum doğruymuş 😂
Bana pek denk gelmiyor ya gelse de dövsem şöyle tenhada falan 🤤
nerede var la dövek 👊
Sorma midem kalkiyor
kalabalık olması
fortlama:))
insan sjs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?