Hangi toplu taşıma aracından daha çok nefret ediyorsunuz?

Hangi toplu taşıma aracından daha çok nefret ediyorsunuz?

Aracım olmadan önce metrobüs derdim.. Hala metrobüs. İşim düşüp de kullandığım bile oluyor bazen.. Çok kötü çok.

Hangi toplu taşıma aracından daha çok nefret ediyorsunuz?
Cevapla