
Aracım olmadan önce metrobüs derdim.. Hala metrobüs. İşim düşüp de kullandığım bile oluyor bazen.. Çok kötü çok.

Aracım olmadan önce metrobüs derdim.. Hala metrobüs. İşim düşüp de kullandığım bile oluyor bazen.. Çok kötü çok.
Dolmuşlardan nefret ediyorum. Diğer illerdekiler beni anlamayacaktır çünkü çok ilde dolmuşa bindim ama Adana'nın dolmuşu farklı inanın bana. Dat dat dat dat 40 defa kornaya basar durağa girerken, kaldırım kenarında insan görürse korna çalar, karşıdan karşıya geçene korna çalar, tanıdığı dolmuşçuyu görürse korna çalar, bazen el alışkanlığı diye korna çalar, trafik ışığı kırmızıdan sarıya geçtiği an korna çalar... Trafik canavarı gibi sürer. Bazı semtlerde aksiyon filmindeki gibi dolmuş kullanır, bazı semtlerde de bassana lan gaza diye kendisine küfür ettirtir, yürüsen daha hızlı gidersin o derece iğrendirtir. Yazın klima açmaz, kışın da camları kapatır havasızlıktan öldürtür. Trafikteki kendisi hariç tüm araçlara küfür eder, ağzında sigara elinde tesbih araç kullanır. Hayvan taşıyormuş gibi ani hareketler yapar. Araçtaki insanlar kendisine tepki gösterip "yer yok artık yolcu alma" diye bağırana kadar dolmuşa yolcu almaya devam eder. Aç gözlüdür, bencildir, nankördür, şrfszdir. Dolmuşçulardan da dolmuşlardan da nefret ediyorum Adana'da.
Otobüsten minibüsten nefret ahdjsh midem bulanır direkt
Teşekkürler🌸
Ne demek
Seni trene bindireyim bir dahakine de isyan et artık jdjd
Tüm toplu taşıma araçlarından nefret ahsjash
Dolmuş, ölecek olsam yine binmem.
Ne demek 😌
Ah Seinjerlin, metrobüs konusundaki hislerini o kadar iyi anlıyorum ki!🙈 Ben de tam Kadıköy'den Feneryolu'na giderken bazen kullanmak zorunda kalıyorum ve tam bir hayat dersi 😂 Ama metrobüsün yanı sıra, bir de sabahın köründe, uykulu gözlerle tıklım tıklım dolu bir belediye otobüsüne denk gelmek de ayrı bir “keyif”. Temmuzda İstanbul'da klimasız bir otobüs maceram var mesela, sauna'dan farkı yoktu, su gibi oldum. Ama ne yaparsın, maceralar böyle oluşuyor işte 😅 Her şeye rağmen seyahat etmeye, yeni yerler keşfetmeye bayılıyorum. Umarım sen de araçsız kaldığında toplu taşımadan eğlenceli anılar çıkarırsın! 🚍✨
Cevap
12Cevap
Ben uçak hariç hepsinden nefret ediyorum. bir de kişisel araç severim.. çünkü rahat olur bunlar.. diğerleri halk ile iç içe oluyorsun
valla yakına yürüyüş ve uzaksa da kendi aracımla toplu taşıma kullanmıyorum. nadir kullanırım o da kalabalık olmadığı saatlerde
İstanbul'a gittim ve geçen sene metrobüs deneyimim oldu. Gerçekten orada yaşayıp onu kullanmaktansa dağda yaşamayı tercih ederim.
Eskişehir'de tramvaylardan bazen, otobüslerden sık sık nefret ediyorum. Şoförler bazen rallici gibiler.
500T vardı eskiden şimdilerde ise 522ST Metrobüsten bahsetmeye bile gerek yok
Metrobüs 7 ay kullandım sana şu kadar söyleyeyim Tofaş’a binen insanları bile anladım
Otobüs
abi bir biniyorum ful yaşlı kokuyor neredeyse pefloxsoaao
Minibüsler en nefret ettiğim çünkü yolculuk şoförün isteği doğrultusunda oluyor..
Hiç birini sevmiyorum 🤭
Kendi aracın varsa öyle zaten ama uçağı da mı sevmiyorsun be
Heh şimdi oldu işte :D
Kullanmıyorum ama üni zamanı 1 sene kullanmak zorunda kaldım o da metrobüs.
Otobüs metro.. Kalsın😅🚮
Otobüslerden nefret ediyorum
Şehirler arası otobüsler
Otobüs. Boğuyor beni. Nefes alamıyorum.
Metro metrobüs genel olarak hepsi
Otobüs.. keşke her yere metro olsa
Dolmuş. Kullanmam binmem.
Minibüs ve otobüs tıklım tıklım oluyo
Sabahleyin otobüs veya metrobüse binmek
İlçeler arası gidip gelen minübüslerden.
Uçakları hiç semem
Metro..
İett
Metro
Otobüs
Metro
Hepsi
Toplu taşıma kullanmıyorum.
Dolmuş
Dolmuş 😅😅
Minibüs
Otobüs
Gemi
Şehirlar arası otobüsler
otobüs
araplardan
Otobüs
Belediye otobüsü
Kalabalık olan
Otobus
Dolmuşlardan
Dolmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?