Eh işte ozamanda can yakıyoduk Nihatı daha unutamadım yakışıklı bi bebekdi shhshsh 😂


Ben daha 4 yaşındayken falan sürekli sokaktan benden 2 yaş büyük Hilal diye bi kızla yakalıyorlarmış kuytu yerlerde 😂 ablalarım hâlâ anlatıp güler
Hımm
Cevap
13Cevap
Hayır ben hiç bir zaman çapkın değildim. zaten çapkın olmayı da sevmem
Ana sınıfında eğlence amaçlı mezuniyet yapmışlardı, orada iki kız benle dans edemilmek için tartışmış kwmdjdm birini hatırlıyorum (kurban olduğumu unutamam snfndn) diğeri zerre aklımda değil.
Hayır degildim🥲 Hatta lise 1 döneminde bütün arkadaşlarımın sevgilisi vardi benim lise sona doğru oldu. 😃 teklif eden vardı ama ben uzaktım o şeylere
yok ya asik oldugum bi minnos vardi hic capkin degildim
Hayir ahahah lise hâlimi düşündükçe gülüyorum 🤣
Yok yavv erkolardan nefret 🤢 sürekli ağlardım benle muhatap olduklarında
tam tersiydim saf temiz sadece bir kızı tek görüyordum
Her gun yeni birine asik oluyordum
Hızlı zamanlarımız dın😀
her sınıftan vardı bitane : )
Kendimizce yapardık bir şeyler 😂
Hayır sınıftaki erkekleri döven kızdım ben 🥲
Yok be tuvalete zor giden tiptim djfj
Ben değilde kadınların bana düşkünlüğünü bilirim
Ben her zaman çapkındım😅
Değildim benim orta okulda bile bıyığım vardı😂
Heee kazanova derlerdi
Sende güzelmişsin ama :d
Ordakı bebek ben değilim :// 😅
Erkek bebekde shbshe öyle muhtişim ikili hshshd
Tüüüü sıfatlarına shshbshs
Ben güzeldim 😄
Of hemde nasıl
Hayır
Epeyce.
Hiç değildim ya shsh
yok bee
Hiç değildim.
Değildim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?