Şimdiler de neden çalışanlar erkek/kız evlenmeden aynı evde yaşıyor sizce doğru mu bu durum?

Evlenmeden aynı evde yaşıyorlar sonrasında evleniyorlar mı ne oluyor aileleri peki bir şey demiyor mu ya da kendileri bu durumdan çekinmiyor mu ben şahsen ailemden öyle görmedim karşıyım bu işlere biraz
Şimdiler de neden çalışanlar erkek/kız evlenmeden aynı evde yaşıyor sizce doğru mu bu durum?
Cevapla