25 yasinda hayatta hicbir sey görmemiş olmak korkunc birsey midir?

Söyleki 15 yaşından beri yakın arkadaşım yok doğru düzgün gezip tozup bir network kuramadım. 15 yaşından beri ağır depresyondaydim yeni çıktım. Anksiyetem vardı. Uniye gitmedim ailem yollamadı. Hiçbir şeye hevesim de yoktu yıllardır. Bi kaç yurda kişisel gelişim kursuna gittim o kadar. Sevgilim bile olmadı. Ailemden nefret ediyorum ama onları kabullendim artık. Hep onların vizyonsuzlugu yüzünden oldu bunlar. Kısaca şimdi yeniden başlamak istiyorum ama geç mi kaldım?

25 yasinda hayatta hicbir sey görmemiş olmak korkunc birsey midir?
Cevapla