Elon Musk, 20 yıl içerisinde Mars'a şehir inşa edeceğini açıkladı. Mars'ta yaşamak ister miydiniz?
Elon Musk, 20 yıl içerisinde Mars'a şehir inşa edeceğini açıkladı. pic.twitter.com/05gkyqgr5T
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) September 8, 2024
Elon Musk, 20 yıl içerisinde Mars'a şehir inşa edeceğini açıkladı. Mars'ta yaşamak ister miydiniz?
Elon Musk, 20 yıl içerisinde Mars'a şehir inşa edeceğini açıkladı. pic.twitter.com/05gkyqgr5T
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) September 8, 2024
Demek ki dünyadan 20 yıl içerisi vesaire Mars'a göç etmesi anlaşılan dünyadan umduğunu bulamadı.
https://www.youtube.com/embed/y89cY1W8phMDerler ya hani ben bu devirde dünyaya gelmiş ve bu çağın insanı olamam ve asla bu Asır'ın neslinden değilim diye. İşte bu video'da anlatıyor hakkım haram zıkkım olsun bu faydasız akımlar-skeçler ile emo-velet gençlik ve (insanlara faydası olmayanları ölülerden sayınız / hatta hayırsız insanların ömrünü hayırlı hayvanlara versin ömrü Allah c. c / gezdim Şam Halep ilim eylemiştim bir İlim ama İlim ne arar ya a*ına k*yayım. = Gibi özlü sözler doğru söylüyormuş)
Ulan dünyadan gitmek için harcadığınız parayı dünyayı güzelleştirmek için harcasanız gerek kalmayacak ama para çok olunca ne yapacağını şaşırıyorlar işte
Cevap
39Cevap
Adamda para çok nereye harcayacağını şaşırdı gadası
ben yaşamak istemiyorum hiç bir yer de
Sehir dedigi derinlerde bir magara olur anca. Yuzeyde cok radyasyon var.
Hava yok, su yok, gunluk hayatta gunes yok. Hep soguk. Gercek gunesi gorim desen astronot kiyafeti giycen.
Bir de eskiden hayat vardiysa hep onlarin hayaletleri.
Allah akil fikir versin diyorum
Yav he he kesin inşa eder ama ben gitmem kessin güneş gormuyordur😂 az oksijende olmaz yok yaw
Dünyanın çivisi çıktı zaten. En iyisi Mars'a taşınmak 😅 ama orada yalnız kalmak istemem. Yanıma bir kadın verin. Genç ve güzel olsun. 😄
Kim mars ta yaşamak ister hicbirsey yok oraya gittiklerinde koloni kurmayi insanlık soyunun artık ordan devam etmesini planlıyorlar ama çok zor dünyadaki yaşam koşullarıyla orası çok farklı insan ne kadar uyum sağlayabilir oraya şüpheli
Marsta kimse yaşamak istemez. İlk birkaç gün eğlenceli olsa da sonra sıkılır insan. Zamanla ay milyonları gibi insanların ilgisi azalır
İnsanın olduğu her yerde bir bilinmezlik , bir kaos , bir gürültü vardır. Dünya bitti şimdi Mars mı 😂
Bu butun dunyanin karsisinda olmasi gereken bir konu. Su an bu masrafin bu konuya harcanmasina Tum dunya karsi cikmali.
İnanılmaz biyolojik bir yatırım gerekir atmosfer çok ince oksijen çok az yani önce sanırım bir orayı bombalayıp ekosistem oluşturmaya çalısıcak
Adam boş konuşarak kendini reklam yapıyor bir nanne yiyeceği yok
Yok ya burada yaşadık da ne oldu sanki oraya gidelim birde😂😂
türkiyede yaşayabilen herkes her yerde yaşar skjfskfgk
Dünyayı mahvettik, bize haram edilecek başka gezegenler verin kafası.
Tabi 20 yılda yaşanacak bir dünya bırakırsa yerimde kalmak isterim.
Dünya yetmedi, Marsı da yok etmeye gidiyor insanoğlu.
Zenginler gitsin bir de onlara birkaç köle. Dünya biraz rahatlar
Çıksın rehin kalmış astronotları kurtarsın önce aylardır kaldılar adamlar uzayda
Gidip görmek isterim ama yaşamak istemem sıkıcı olur.
Dünyada zor yaşıyoruz marsta nasıl yaşayalım yahu 🙄
Ben tamamim mevcut parayi da herhalde bobreklerimle öderim malum dolar kuru
Tabiki birde oranın havasını soluyalim 🤪🤭 umarım o zamana kadar yaşayabilirimmmmm 🥹🥹🥹🥹
Sanki gidebilecen aq oraya zengin insanlar gider 😀
Bol keseden sallıyor işte şimdi buna inananda çıkar 😃
gitsin yasasin orada Allah beyin vermis ama ne kadar gereksiz bos seylerde kullaniyo
benim yaşama dair hevesim kalmadı benim yerime de yaşasın
İllaaaaa dünyayı yok edecekler g**tlerinde ki kurt başka türlü düşmeyecek
Bu imkansız çünkü Mars bir gezegen değil bir yıldız🤣🤣🤣🤣🤣 Elon Musk yine boş yapıyor HER ZAMAN olduğu gibi.
Elon Musk yahudi Yahudiler kendilerinden olmayanları düşük halk kendilerini üstün halk olarak görürler oradada yahudilerin yasayacağından %100 eminim
Neden olmasın?
Tabikidee
cok guzeeelll ama cok korkardim ben yasayamam
avucunu yalar öyle birsey olmicak 😂
@Inci_qasimova mence de
Dünyaya sığamadılar gitti
Aklıma dont look up filmi geldi gerçek olacak gibi
İstemem dünya her şeyime yetiyor
M.2 si kaçtan gidiyor bakalım.
Amerikalıların içine etmediği bi oralar kalmıştı.
Bu adam ne zaman geberecek acaba..
Toki kurası olacak mı 🤔
Dünyayı bırakmam.
Yok halimden memnunum
Yol ücreti almasalardı giderdim
Yalan siz önce bi Ay a gidinde mars sonraya kalsın
Marsta yasamak isterim
53 yasinda adam o kdr parasi var niye keyif yapmiyor tatil yapmiyor ki
O kadar yaşayacak mı acaba
Bu güzel kardeşim 20 sene yaşayacağı kesin mi?
Elon dur abicim ya bir dur biraz
Gavgavgav yapariz orada
Beni de alsın, yaşarım.
Hayır gerek yok
Dünyanın çivsi çıktı biraz da oranın çıkaralım
hayır o manyak gidip yaşasın
Elon anasınınkine inşa etsin.
Hayır Daha dünyayı keşfetmedim
Ya bütün ümidim şu adamda varya
Dünyada yaşamayı becerelimde mars kalsın😀
Kesinlikle isterdim yeni dünya
çekici gelmiyor bana
Kızıl şehir 😄
Hayır
Fala rüya kuruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?