Merhaba dostlar. Biliyorsunuz ki insanoğlunun şu an gerçekleştirmeye çalıştığı şeylerden bir tanesi, Mars üzerinde insan kolonileşmesi ve Mars'ın yaşanabilir hale getirilebilmesi.Size imkan sunulsa siz Dünya'yı, yaşamınızı, hayatınızı bırakıp orada bu kolonileşmeye katılmak, sıfırdan hayatınıza başlamak ister miydiniz?
Mars yüzeyinde kolonileşme imkanınız olsa gider miydiniz?
Şu an 23 yaşındayım ömrüm Marsın yeşerebilme ihtimali için çok kısa, ki nasıl yeşertecekler orası da bir soru işareti. Gün gün yaşanılmaz olmasının sebebi yine insan giderler orayıda tek elleştirirler medeniyet kuracaz diye savaşlar yaparlar olur her haltı beklerim insandan. Ama şu da bir gerçek ki ben marsa gitmeyeceğim ve ölümlü Güneşin milyarlar sonra Marsı yutabilme ihtimali de var ama hayat bir şekilde devam ediyor.
Evet :) seçenek Mars değil de biliyorsunuz ki güneş sistemimizin ve galaksimizin dışında bizim gibi yaşama elverişli olabilecek dünyaya tıpatıp benzeyen gezegenler var :) Hız sorununu çözebilirsek veya kapsül ile uyuma da artık mümkün
Valla o kadar merak etmiyorum, keza oralara gitmek için bir yüksek maliyet gerekir ve ben vasıfsız biriyim bir hedefede sahip değilim onun için Dünya ya demir attım ben.
En İyi Cevaplar