Mars yüzeyinde kolonileşme imkanınız olsa gider miydiniz?

Merhaba dostlar. Biliyorsunuz ki insanoğlunun şu an gerçekleştirmeye çalıştığı şeylerden bir tanesi, Mars üzerinde insan kolonileşmesi ve Mars'ın yaşanabilir hale getirilebilmesi.
Mars yüzeyinde kolonileşme imkanınız olsa gider miydiniz?
Size imkan sunulsa siz Dünya'yı, yaşamınızı, hayatınızı bırakıp orada bu kolonileşmeye katılmak, sıfırdan hayatınıza başlamak ister miydiniz?
Mars yüzeyinde kolonileşme imkanınız olsa gider miydiniz?
Cevapla