Trol olduğunu düşünüyorum ama her gün haberlerdeki saçma sapan sapkınlıklar aklıma geldikçe ihtimal vermiyorum da değil. Bence moderatörler çoktan engellemiş olmalı da sonrasında ne yapacaklar bilemiyorum. Aşırı sapkınca
Bu bir armağandır tek engel kalptir ve o çok özel istediğine inanır istediğiyle zevk alır kendisi bu kızın özelliğini temiz gülüşünü kıskanmış
Trol olabilir, ayrıca gerçek olsa kızın ailesi mutlaka anlardı 5 sene boyunca beraber geçirmesini ailesi öyle ya da böyle bir şekilde anlardı. Umarım troldur.
o kadar ahlaksızlar ki burada böyle yapanların etkileşim aldığını gördükleri için ypaıyorlar. Bana kalsa böyle sallamasyon ilişkilerini yapanların da gönderileri siinsin de nerdeeee. KS de endüstrinin kölesi etkileşim alıyor diye izin veriyorlar. '' Yok sevgilimle şöyle ypatım şurama şöyle şey yaptım şeyini şöyle şey yaptım'' diye yazılanlar... Aha bu denyolar da böyle etkileşim alındığını görünce kendilerince troll ama hassas kalpler için iğrenç şeyler yazıyorlar. Hiç mesaini harcama derim. Çok umursuyorsan eğer şikayetçi olursan trooll mroll dinlemez içeriye bile atarlar. Onlar için bulmak çok kolay olur. Kaldı ki yazan yurt dışında oturuyorsa hiç bir şey olmaz. Aranma kararı çıklar belki...