Tartışma, kavga, dost, eş vs vs. Haber iletir getirir misiniz. Evet'se neden hayır'sa neden.
Kavun karpuz yerken aklıma geldi
Tartışma, kavga, dost, eş vs vs. Haber iletir getirir misiniz. Evet'se neden hayır'sa neden.
Kavun karpuz yerken aklıma geldi
Eş ile sevgilide olmam ama diğer türlü dostlar seni bilirse 3. kişi olarak hüküm vermeni isterse olunur raconda budur objektif olup sorunu çözüp halletmek gerek
Mahkeme kurulur diyin yani kraal
Aynen öyle kral 👑
Cevap
1Cevap
Olmaam yoo her zaman asil olan olmak isterim. Kişiliğim müsade etmez.
Ben de öyle düşündüm de merak ettim yine de mom
Ben artık çoğunlukla dışarıda kalmayı tercih ediyorum yoksa psikolojik olarak zarar gören ben oluyorum.
Sevdiklerim yanlış anlaşılma ya da bi anlık öfkeyle birbirini kırmışsa arabulmaya çalışırım yani evet. Diğer türlüsüyle işim olmaz
Hayır olmam sonra bomba benim elimde patlar hiç gerek yok
Olmam, olmaya çalışıp burnunu sokmaya kalkanlar 3. ye ne düştüğünü ferkınds olsa keşke
3 kişiler nedese en sonda şutlanır, arkadaşlık olursa beli eh işte
Olmam 3 . ye b. K yemek düşer çünkü
Heiğm
Hayır beni ilgilendirmeyen olaylara karışmam
asla olmam macfit aynasında pozlama yapan 108 yaşındaki dede
Asla
Asla
Olmam hayır
Hayır sevməm.
Hayır asla olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?