2 kişinin arasına sonradan giren 3. Kişi?

Şimdi ben öyle sosyal bir insan değilimdir. Az olsun öz olsun mantığı kısaca. Arkadaşıma çok değer veririm. En yakınım sonuçta. Neyse gelelim konuya. Benim baya bir değer verdiğim dostumla aramıza bu sene okula gelen biri girdi. Hani başlarda ikimizde pek haz etmemiştik kıza ama sonra baktık dışlanıyo tabiri caizse acıdık 3lü arkadaş grubu oluşturduk. Ama açıkçası kızı kesinlikle samimi bulmuyorum. En azından en yakınım olarak görecek kadar. Sınıftaki baska biri kadar seviyorum. Ama artık istemediğim kadar fazla 3lü takılıyoruz. 'Asıl dostum'la iki kişi takılmayı özledim kısaca. Zaten son zamanlarda aramıza soğukluk girdi. Fesat biri olmak istemiyorum ama itiraf etmeliyim ki kıskanıyorum. ne yapmalıyım bilmiyorum?
2 kişinin arasına sonradan giren 3. Kişi?
Cevapla