Her gece arabesk, hüzünlü şarkılar dinliyorum, efkarlanıyorum kısaca yaşadıklarımdan dolayı, sizce bırakmalı mıyım?

Ayrıca bunu yaparken sigara da kullanıyorum, bana yaşadıklarımı göz önünden geçirmek, dertlenmek, düşünmek iyi geliyor geceleri şarkı eşliğinde. Bazen ağladığım da oluyor. Sizce bırakmalı mıyım bu alışkanlığı?

Her gece arabesk, hüzünlü şarkılar dinliyorum, efkarlanıyorum kısaca yaşadıklarımdan dolayı, sizce bırakmalı mıyım?
Cevapla