Artık ezan okunurken huzur buluyorum hiç bitmesin istiyorum ve nasıl bir gaflette oldugumu fark ediyorum. Benim gibi olan var mı?

Arkadaşlar hayatın çok boş ve benim çok günahkar olduğum yaşadığım utanç verici bir olayla kafama denk geldi. Eski sevgilimle birlikteyken dinimden imanımdan uzaklaşmıştım 5 vakit namaz kılarken ezan vakti ystan birine dönüştüm.. Öyle söyleyim. 6 ay önce ayrıldık ve ben o kadar iyi hissediyorum ki. Allah'ım bana yol gösterdi. Haşa kendini bana tekrar hatırlattı

Çok pişmanım arkadaşlar çok günah işledim inşallah hepsi affedilir..

Artık ezan okunurken huzur buluyorum hiç bitmesin istiyorum ve nasıl bir gaflette oldugumu fark ediyorum. Benim gibi olan var mı?
Cevapla