Ne zaman tartışsak sevgilimi aşağılıyor çulsuz diye bağırıyor seni niye iştesin tipin mi var çirkinsin gözün kayıyor diye hakaret ediyor. Sırf evlenmek iiçin seninle seni sevmiyor çulsuz diyor evi arabası yok diye aşşağılıyor bende karşılık verip laf sokunca da dikkat et belki sevgiline ben göz koyarım diye çirkince laflar ediyor. Onu damat diye evime sokmam sülalede senin gibi yok hepsinin eşinin durumu iyi senin ki fakir diyor. Sadece ben değil kız kardeşimle anlaşamıyor hatta kız kardeşimde sevmiyor babamla da kötü konuşmuyor 1 yıldır teyzemle evden çıkmıyor duş almıyor markete gitmiyor kimseyle görüşmüyor
Peki siz olsanız ne yaparsınız bu durumda
Güncellemeler
1 yıl
Yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gerçekten zor durumlar
Hele aile hele anne olunca daha da zor oluyor
Böyle bir durumda ben olsam öyle yaparım böyle ederim demek gayet kolay olur
Ama bence seni seven önemseyen bsahip çıkacak biriyle sevgilin bir an önce evlen kendi yuvanı kur
Düzenin olsun dışardan gelen seslere de kim olursa olsun kulağını tıka
Kız kardeşine babana yardımcı olabiliyorsan ol
Kız kardeşimle zaten ben ilgileniyorum bildim bileli şu an 18 yaşında… babamın işlerini ben görüyorum ütü yemek çamaşır vs evde ne iş varsa ben yapıyorum düğüün vs cemiyete ben katılıyorum ama artık çok yoruldum kendi aile hayatımı kurmak istiyorum babam zaten kız kardeşimle ilgileniyor tekrar üni sınavına girecek çok destek maddi ve manevi gözüm geride kalmaz gibi. Zaten çok aklı başnda bir genç hatta fikrini sorarım ama annemle zerre muhattap olmam. Düşün öyle bir anne ki kimseyle görüşmüyor dışarı çıkmıyor aylardır insan içine çıkma fobisi var artık o hale geldi..
Anladım
Gerçekten zor durum
Anneni bir psikoloğa götürmenizde gerekir onunla böyle olmasının sebepleri vardır tranvaları vardır filan
Sana gelince evlenmek yuvanı kurmak senin de hakettiğin güzel günleri görmek hakkın
Kız kardeşine babana öyle destek olabilirsin
Psikoloğa götürdük kaç kere düzenli ilaçlarımı kullanmadı hatta diyetisyene götürdük hep destek olduk babam kız kardeşim ettiği kötülüklere rağmen yinede düzelmedi. Artık herkes kendi hayatını yaşamak istiyor kaç yaşındaki kadınada laf anlatılmıyor bence herkes kendi sorumluluğunu almalı kimse kimseyle uğraşmasın
O zaman senin için seçenekler belli
Kendi yolumu çizdim sırf evlenmiş olmak için evlenmiyorum zor bir aile hayatım oldu ve ısrarla çok aday geldi falanca kişi evlenmek istiyor evi arabası işi var diye. Haddi hesabı yok adayların ama annem sen sevgi ilgi arıyorsun bu hayattan bunalmışsın bir kaçış olarak görüyorsun dedi İnan o kadar evlenmeme karşı ki hatta durumu baya iyi olan biri vardı arkadaşımın annesi aracı yaptı iki evi var bardak değiştirir gibi araba değiştiriyordu ama annem yok olmaz dedi yani konu sadece durumu iyi değil mevzusu değil. Teyzem evlensin biri var dedi işi gücü var yüzyüze konuştu annem “evlenip ne yapacak hem evlilik kolay mı dedi teyzemde “sanki bu evde hayatı çok iyi dedi. Yaşım 33 millet evlensin rahat edeyim der annem acele etme diyor ben üni sınavına girmek istiyorum çalış 4 yıllık kazan baban destek olur diyor. Kendisi tavsiye veriyor evlenme diye sırf kötü bir evlilik tecrübesi var diye beni doldurmaya çalışıyor evliliğe karşı…İçimi döktüm ya😄
İçini dökmene sevindim
İyi de oldu
Bence hayat senin tercihler seçenekler senin
Yarın büyüklerimiz gözlerini kapatacak dünyaya o zaman geçmişsin pişmanlığını yaşamakta var
O yüzden nasibini bul evlen yuvanı kur
Bende bulamadım türlü sebepler nasıl olmadı belki
Ama belirli bir noktadan sonra şart oluyor
Annen zaten problemli o kesin de bence de çulsuzla evlenme.
Ne kadar kötü bir laf çulsuz fakir demek insanı aşağılamak yok zaten beni sevmiyormuş aslında hiçbir kız zaten onu istemez ben istediğim için peşindeymiş senin
Ya evet kötü bir söz ama kendi geleceğini düşün. Ne kadar kazanıyor ki?
Bazıları 50 bin alana culsuz diyo
Birikimi var ev alacak normal maaş alıyor ailesinin desteği var işte yer vs. Adamda çaba var annem kötülüyor ama benim 33 yaşındaki erkek kardeşim evde yıllardır çalışmıyor oturuyor eşyası falan varsa satıp harcıyor düşün öyle biri gelmiş benim sevgilimi aşşağılıyor
Ne kadar normal alıyor. Bazısına göre 25 bin normal bazısına göre 80 bin. Senin maddi durumunu sormuyorum sevgilininkini soruyorum
Kim bunları söyleyen kişi anlamadım
Annem söylüyor aramızdaki konuşma
Oha sevgilini göz koyarım mı dedi cidden
Sırf laf sokmak için böyle bir şey diyor daha kötülerini de diyor. Kaynanın kuması mısın yoksa diyor. Kadın ol dedim biraz babamla kötü arası git sen babana karılık yap diyor
Bunları diyen yapar da ben söyliyim korktum şu an. Maddiyata önem veren biri herhalde zaten
Para için herşeyi yapar keşke bir Arap beni alsa diyor falanca kişinin kocası adam diyor bende sen o.. rspusun dedim yalan değil.-Daha kötüsü sen sevgilinle birlikte oldun diyor rezil olmamış bir şeyi olmuş gibi gösteriyor ciddi derecede sorunlu
Sen sevgilini nasıl eve getirip tanıştıracaksınki. Veya sonrasında nasıl olacak annenden korkman lazım yani. Nasıl biri bilmiyoeum ama güzelliği varsa ayartabilir
Tövbe tövbe içine şeytan kaçmış gibi konuşuyor sorunda bu zaten sevgilim adını koyalım diye baskı yapıyor bende “annem deli diyemiyorum. Hayatmda ilk kez evlenmek istedim yaşım 33 millet mutlu mesut evleniyor sülalemde evlenmeyen kişi kalmadı bekar yok benimde payıma düşen anne modeli bu yazık
Evlenip annenden ilişkini sınırlandırmalısın bence. Hatta kopma noktasına getir bebce
Kimseye bir şey anlatamıyorum herkes onu normal bir kadın olarak görüyor kimse içerde nasıl bir kadın bilmiyor. Çift karakterli düşün mesela onunla otur konuş sen ayy ne kadar iyi bir kadın sohbeti güzel aklı başnda dersin
İğrenç bir durum ya. Sevgilimle annemi o durumda düşünmek bile aşırı kötü hissettiriyo.