Güncellemeler
1 yıl
Avantajı çok tamam da biraz daha spesifik olabilir misiniz 😅?
Güncellemeler
1 yıl
Sormaz olaydım 🙃
Doğuştan türk ve amerikan vatandaşıyım fakat getirdiği avantajlar vs. hakkında pek bilgim yok (internetten de baktım ama kafa karıştırıcı geldi biraz). Bilgilendirebilecek olursa sevinirim
Hangi ülkede yaşarsan yaşa emekli maaşın yatar ya da başka bir ülkede doğan çocuğunu Amerikan vatandaşlığına alabilirsin ve pasaportunla seyahat edebilirsin bunların dışında hayatını etkileyecek bir avantajı yok
Oturum izni, ayrıca evlendiğinizde çocukların orada doğarsa aynı avantaja sahip oluyor, ama sanırım oy kullanamıyorsun... bunun gibi.. umarım güzel bir hayatın olur
Cevap
3Cevap
Dünyayı gezebilirsin.
Avantajı çok
Keşke bende olsaydım
Avantajı cok
Avantajı çok
Avantajı çok
Rahatlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?