Ailem sürekli kıyaslama yapıyor kafayı yicem?

Ailem sürekli olarak kıyaslama yapıyor. Bu durumdan çok şikayetçiyim çünkü banane ya onun bunun kızından, sürekli bir yarış peşinde ailem , benden 5 yaş küçük akrabamız fen lisesini kazanmış. Annemle herhangi bir ufak tartışmamda 'bak fen lisesini kazanmış, sen ne yaptın, sen ne kazandın' sanki bir yarışma var beni gaza getiriyorlar. Bıktım usandım ya bana tavsiye versenize şöyle kendimi savunmam için güzel sözler bir sussunlar artık

Ailem sürekli kıyaslama yapıyor kafayı yicem?
Cevapla