Sana yemin ederim dinin ne kadar önemli olduğunu anlamış olsaydık şu an bunu konuşmuyor olurduk ayrıca laikliğin kalkması demek inanan insanlara saygı gösterilmesini sağlar en çok ezilen insanlar her zaman müslümanlar oldu
Hayır öyle bir şey demedim herkes inancını dilediği gibi yaşamakta özgür dünyaya bi bak nasıl bir hale geldi Filistin'de olan olaylar ya da ezilen insanlara bi bak savaşmayı bıraktığımız için bu haldeyiz inansakta inanmakta cennet cehennem var ödül çok büyük ama cezada çok büyük
Laiklik herkesin inancını dilediği gibi yaşamakta özgür bıraktığı bir sistemdir. Şeriatın buna katı kuralları var yani şeriat gelirse herkes istediği gibi özgür yaşayamayacak. Yani sen aslında laikliği savunuyor ama şeriat istiyorsun. Kendinle çelişme. İkinci olarak Filistin'in durumuna gelelim. Müslüman oldukları için öldürülmüyor. Bir din savaşı yok. İsrail ile şehir kavgası yapıyorlar. 1 şehri paylaşamadılar yani toprak kavgası var ve kim daha fazla askeri alanda zayıf kaldıysa o katlediliyor yani Filistin askeri anlamda zayıf kaldı dinle alakası yok. Filistinli çocuklar yerine İsrail çocukları ölse gavur çocuğu öldü diye kutlama yaparsınız. Ama unuttuğunuz şey şu onlar da bir ÇOCUK. Taraf tutmuyorum savaşı desteklemiyorum. Sadece senin okuyup uyanmanı istiyorum.
Tabi öyle dersiniz laiklik herkesin değerlerini koruduğunu söylersiniz ama en ufak bir olayda müslümanlara ağza alınmayacak hakaretler ediliyor gericilik ve yobazcılık diye atlediyorlar hiçbir zaman ölen çocuklara gavur çocupu diyendüşünmedim aksine onlarda günahsız olarak öldükleri için cennette olduklarına inanıyoruz bence sende biraz okuyabilirsin mescidi aksanın tarihini orada her zaman savaş olmuştur ve hiç şüphesiz ki Rabbimin askerleri ve orfuları galip gelecektir eğer yaşarsak ve o günleri görürsek o yahudi tohumlarının sonlarının nasıl olacağını iyi izle kim bilir belki çok yakındır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Coğrafya olarak en güzel coğrafya havası iklimi bitki örtüsü VS hepsi.
Ama kotu yanları bence toplumsal sorunlar
Hükümet değişsin. Çocuk kadın ağaç hayvanlar için gerçekten kurallar gelsin
kadınlara nasıl kurallar gelmeli
Sen düşün birazda ne istersen
O kadar baskın kötü yonleri var ki düşünemedim bu kısmını
Tutulur iyi bir yanı kalmadı
İyi yanları görmekte zorlanır oldum.
Laiklik kalkmalı
Neden kalkmalı? Ülkenin dinle yönetilmesi bizlere ne gibi faydalar sağlar?
Sana yemin ederim dinin ne kadar önemli olduğunu anlamış olsaydık şu an bunu konuşmuyor olurduk ayrıca laikliğin kalkması demek inanan insanlara saygı gösterilmesini sağlar en çok ezilen insanlar her zaman müslümanlar oldu
İnanmayanlar saygıyı hak etmiyor mu ölmeleri mi gerekiyor veya dışlanmaları?
Hayır öyle bir şey demedim herkes inancını dilediği gibi yaşamakta özgür dünyaya bi bak nasıl bir hale geldi Filistin'de olan olaylar ya da ezilen insanlara bi bak savaşmayı bıraktığımız için bu haldeyiz inansakta inanmakta cennet cehennem var ödül çok büyük ama cezada çok büyük
Laiklik herkesin inancını dilediği gibi yaşamakta özgür bıraktığı bir sistemdir. Şeriatın buna katı kuralları var yani şeriat gelirse herkes istediği gibi özgür yaşayamayacak. Yani sen aslında laikliği savunuyor ama şeriat istiyorsun. Kendinle çelişme. İkinci olarak Filistin'in durumuna gelelim. Müslüman oldukları için öldürülmüyor. Bir din savaşı yok. İsrail ile şehir kavgası yapıyorlar. 1 şehri paylaşamadılar yani toprak kavgası var ve kim daha fazla askeri alanda zayıf kaldıysa o katlediliyor yani Filistin askeri anlamda zayıf kaldı dinle alakası yok. Filistinli çocuklar yerine İsrail çocukları ölse gavur çocuğu öldü diye kutlama yaparsınız. Ama unuttuğunuz şey şu onlar da bir ÇOCUK. Taraf tutmuyorum savaşı desteklemiyorum. Sadece senin okuyup uyanmanı istiyorum.
Tabi öyle dersiniz laiklik herkesin değerlerini koruduğunu söylersiniz ama en ufak bir olayda müslümanlara ağza alınmayacak hakaretler ediliyor gericilik ve yobazcılık diye atlediyorlar hiçbir zaman ölen çocuklara gavur çocupu diyendüşünmedim aksine onlarda günahsız olarak öldükleri için cennette olduklarına inanıyoruz bence sende biraz okuyabilirsin mescidi aksanın tarihini orada her zaman savaş olmuştur ve hiç şüphesiz ki Rabbimin askerleri ve orfuları galip gelecektir eğer yaşarsak ve o günleri görürsek o yahudi tohumlarının sonlarının nasıl olacağını iyi izle kim bilir belki çok yakındır
Güzel kizlar var
Çok var be ablammm
Alım gücü yükselsin yeterli