Normal bir aileye sahip olanla mutlu olamaz mı?
Çünkü illaki kıyas ve kıskançlık olacaktır diye düşünüyorum.
Normal bir aileye sahip olanla mutlu olamaz mı?
Çünkü illaki kıyas ve kıskançlık olacaktır diye düşünüyorum.
Hayır, yaşantısını yaşayan insanları görünce, kadercağızım diye onlara karşı benim halimden anlar nasılsa diyip daha yakın davranıyorlar, hani derler yatok açın halinden anlamaz o duruş şekli yani, ben öyle düşünüyorum, yaşayanlar vardır, altına yorum yazıp benide kararımdan vaz geçirebilirler ben öyle düşündüğümü yazdım 👋
Hayır neden sorunlu kişi sorunlu insan ile hayat geçirsin. Hatta bunlardan kurtulan insan belki karşısındakinin daha çok değerini bilecek. Sadece bu süreçlerde sorunlar tespit edilip gelecekte ilişkiye zarar vermemesi iyi olabilir.
Cevap
8Cevap
Hayır sorunsuz ailesi olanla birlikte olmalı gadası
aynen sonra mahalle kavgası çıksın haberlerde dinleriz 2 aile arasında arbede yaşandı silahların konuştuğu olayda 2 ölü 6 yaralı var
Düğünlerde çıkıyor genelde o kavga
Arıza arızayı buluyormuş diye duydum, bilmiyorum. 🤷♀️
Ne yaparsan yap illaki sorunlar olacak o yüzden oluruna bırakmak en iyisi...
Eşler aileleri bir kenara koymayı başarabilirse kıyas vs olmaz aşk iki kişiliktir her türlü :D
İki kişi iyi ise aileler bir vakitten sonra kişilerin duruşuna göre bir şey yapamazlar yeter ki iki kişi birbirlerini bilsin
Beyin gücü ile buluyoruz 😏
Sıkıntılı aile genelde sıkıntıyı getirir
Ne alaka yaa, iyi ailesi olan biriyle yaşayabilir
Hic alakasi yok bence
Elbette değil ama öyle denk geliyor
Sorunlu ailesi olmayanlarla
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?