Baskıcı ailelerin kendilerinin problemli olması konusunda ne düşünüyorsunuz?

babam mesela 31 yaşına geldim hala ne yiyip ne yemediğime karışmaya çalışıyor. tersleyince de tamam diyor. bu insanlar normal mi ya?

Güncellemeler
+1 yıl
tamam demiyor site öyle çevirmiş b**ok ye diyor :D
Baskıcı ailelerin kendilerinin problemli olması konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla