Kadına şefkat göstermedikçe neden kazanıyoruz?

Eskiden beyefendiydim, şimdi ise kadına kasadaki kadına, dışardaki kadınlara kötü davranıyorum. Tiksinc gözlerle bakıyorum onlara.. ve daha çok kazanıyorum.

Bu niye böyle oluyor? Kadınların iq seviyesi neden düşük?

Kadına şefkat göstermedikçe neden kazanıyoruz?
Cevapla