Bir arkadaşımın hiç tanımadığı üvey amcası dün Amerika’da vefat etmiş 🥀
Türk Amerikan konsolosluğu arkadaşın babasına ulaşmış durumu anlatmış. Bu olen kişi arkadaşımın dedesinin ilk evliliğinden olan çocukmuş annesi vefat edince gemi ile Amerika’ya gitmiş 45 yıl önce.
bugun haber geldi ki vefat eden adamın resmiyette evliliği ve çocuğu yokmuş. Miras olarak 1 ev 800m2 arsa 1 tır, 690bin $ nakit 770bin $ kripto varlık 1 adet Mercedes araba ve bir atv motor kalmış.
Bu durumu siz yasasanız ne düşünürdünüz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
parayı yerdim tabi ki de
Üvey ise nasıl alacak ki mirası? Ölen kişi ölmeden detaylı bilgileriyle mirasını kime bırakacağını yazmalı isim benzerliği falan olmaması için
Tabi Amerika yasalarını bilmiyorum belki oluyordur orada
Yasalara göre babasına düşüyor miras babası da sağ olmadığı için babasının mirascilarina düşüyor
Babasıyla ölen kişi öz kardeşler mi? Eğer öz kerdeşse zaten senin arkadaşın da öz yeğen olmuş olur
🤨 bir daha okumaya denesen? Kızın dedesi 2 evlilik yapmış. İlkinden bir oğlu olmuş sonra kadin ölmüş. Adam 2. Evliliği yapınca o adam Amerika’ya gitmiş. Daha sonra arkadaşımın babası ve 2 diğer halası doğuyor.
Amerika’daki üvey amcası öldugu için miras adamın babasına yani bizim arkadaşın dedesine kalıyor dedesi de sağ olmadığı için dedesinin mirasçılarına yani arkadaşın babasına ve halalarına kalıyor.
Şimdi oldu 👍🏻👍🏻 uğraşsın alsın mirası
hikaye gerçekse hayatına Amerika’da devam etsin
Babası köyünden dışarı çıkmazmış 😂
Parayı yerdim tabii ki.
Bana kala kala borcu kalır.
İstemez.
😀
Mutlu olurdum ve şaşkın
Böyle bir şey olsa kafayı yerdim😂
Teşekkürlerimi sunardim
Yatırım araçlarında kullanım
Bende öyle bir şey bekliyorum olmadı daha
😂😂
Bağış mirasa hayır
Anlamadım?
İhtiyacım elhamdülillah yok.
Hiç tanımadığım dan da böyle bir para gelirse direk bağış yaparım hepsini.
Sevinirim
Ölmesine üzülürdüm
Kabul ederim
Düğün bayram napıcam
Gerek yok
Çok iyi