Ailesine erkeklerle olan bar fotograflarını atsam cinsel olmayan tepkiniz ne olurdu
Sosyal medyadan herkese açık hesaptan bulduğum fotoğraflar
Ailesine erkeklerle olan bar fotograflarını atsam cinsel olmayan tepkiniz ne olurdu
Sosyal medyadan herkese açık hesaptan bulduğum fotoğraflar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ucuz ve adice. Bana yapılsa polise görüntülerimi izinsiz yaymaktan dolayı şikayet ederim.
Herkese acık hesap sadece abisine hesabı göstersem yeter abisi zarar verecek biri değil sadece abin normal karsilasa sen benim bunu neden yaptığımı duanurudn
Benim peder amir ve böyle şeyler suç değil abisi rızasını alacağım ilk önce soracağım evet derse otomatik suç benden çıkmış oluyor
Kişinin fotoğrafı ozelmi hayır herkese acık hesap ben abisine sadece hesabı göstereceğim geriine o baka r
Senin hazımsız ve adi olduğunu düşünürdüm. Ailem de başkasının lafıyla bana tavır almaz zaten. Böyle basit ucuz şeylerle intikam alamazsın kız 2 güne unutur zaten
İyi tamam o zaman cinsel ifsalarinada yolay bakalım ne yapacak tır şoförü babası
Öyle bir şey yaptığın an polise şikayet edecek.
Benim peder amir huku okuyorum birde bu işleri bana sor babasına ilk once rızasını alacağim x amca kızının foroğraflarını buldum senin evladına bakmak ister misin diyeceğim evet derse atacağım böylelikle baba nin rizasini aldiğim için suç sayılmayacak bir nevi öyle bir durumda babasında suçlu olur
Babasının numarasını nasıl buldum sanıyorsun
Ya oglum kaybol şuradan. O zaman sokakta geçene ben de X isimli kişinin görüntüsü var görmek ister misin diyeyim evet derse suç sayılmasın. Kız sana naptıysa bı tarafını fena yakmış git intihar et sen en iyisi
Tama suç sayılan en fazla 2 yıl oda paraya çevriliyor veririm 10 bin kız geberir bende yoluma bakarım
Üniversitede ismini kaşara cikartacağım onun bekleyin lan
Amaç ne burada? Kıskançlık mı
Yapılan yanlıs var.
Eski kız arakdaşın olduğuna göre seni ilgilendiren bir durum yok bence. Sen sadece intikam almak istiyorsun. Senin de başın derde girebilir
Benle birlikteyken bu fotoğrafı çekilmiş sonra paylaşmış ne yapacaktım karaktersimi olacaktım insanlar bu devirde onur için ölmeli
Sen yeni mi farkettin bunu 😄
Senin derdin onur falan değil intikam.
Eski defterleri kapatıp önüne bak aile karıştırmak çözüm değil
Yapma kardeşim yazık günah
Hesabı herkese acık sadece abisi görecek abiside böyle şeyleri normal karşılayan biri tepki ne olurdu
Kız yerinde olsan bir zaman hoslandigin çocuk hakında ne dusnurdun bunu neden yaptı acaba dermiydin
çok adice bisey eski eskide kalır.