Akrabalarıyla görüşmeyen kişi hakkında ne düşünürsünüz?

Birisiyle tanıştınız 2 yaşında babasını kaybetmiş ve hiçbir akrabasından destek görmemiş. Kendi başına okumuş, etmiş memur olmuş evini arabasını almış akademik kariyerine devam ediyor. Zor zamanında hiçbir akrabası destek olmadığı için o da şimdi hiçbiriyle görüşmüyor. Siz böyle birisi hakkında ne düşünürsünüz? Evlenmeyi düşünüyorum ama bunu dediğimde anlık garipseme oluyor.
Akrabalarıyla görüşmeyen kişi hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla