Güncellemeler
1 yıl
İki ayrı kişi yok sadece birini seviyorum ve sevgilim
kaşarlar için normal bir durum birini fb diğerini sevgili olarak kullanırsın. geçmişte tanıdığım bir kız vardı sevgilisine aşıkmış ama yatakta kötüymüş diye benimle yatıyordu orgazm olmak için.
Aynı kişi
Cevap
9Cevap
Hayır güzel bir şey gadası
Sevgilin olsa bile kocan değil. Evlendiğinde yapacağın şeyleri sevgilinle yapmayacaksın.
Evet kötü bir şey ayrıl sevgili yapma görücü usulü ile evlen
Yani 2 aşk arasindami kaldin̈
Hayır aynı kişi
Aynı kişiye aşığım ve sevgiliyizz
Aynı kişiler değiller mi
Evet
İkisi ayrı kişilerse kötü tabi.
Onlar razıysa kategorisi bile var.
Ne bicim soru bu?
Kötü
Çok güzel
Aldatıcan mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?