Sevgilimin ve sevdiğim birinin olması çok kötü bir şey mi?

Güncellemeler
1 yıl
İki ayrı kişi yok sadece birini seviyorum ve sevgilim
Sevgilimin ve sevdiğim birinin olması çok kötü bir şey mi?
Cevapla