Kayinvalidem ile anlasamadigimiz halde uzun sure kalıyor ne yapmaliyim?

Merhaba arkadaşlar. Kv sorunu hakkında fikir danışmak istiyorum. Kv ile hiç anlaşamıyoruz her sene gelir en az 1 ay kalir ama ben en fazla 2 hafta tahammül edebiliyorum.. hem 2 çocuğum var zaten yeteri kadar yorgun hissediyorum ve hiç yardımcı olmuyor, hem de söylemek istemezdim ama hiç hijyenik bir kadın değil o yüzden ekstra yoruluyorum ardını temizlerken.. özünde kötü biri değil ama o hali beni çileden cikartiyor ve panik ataklarim tutuyor. Eşim zaten annesine git diyemez de yani ben nasıl bir tavır takınmalıyım sizce? Kafamda kurup kurup ağlıyorum artık. Vicdan yapıyorum bazen.. Daha önce eşime bari 15 günlüğüne gelsin demiştim ama yok olmuyor. Kv İstanbulu çok seviyorum ve sırf gezmek için buraya geliyor. Diğer oğlu Çanakkalede hiç ona gitmez.. teşekkür ederim okuduğunuz icin

Kayinvalidem ile anlasamadigimiz halde uzun sure kalıyor ne yapmaliyim?
Cevapla