Kadının en büyük düşmanı kadın mıdır sizce?

Şahsen ben ne yazık ki buna katılıyorum ve anlamadığım bir şekilde özellikle aldatma olaylarında görüyorum bunu. Ortada bildiğiniz bir tane açık açık aldatan partner var ve diğer tarafta ise kendisiyle aynı durumda olabilecek birisi var; fakat gidip bildiğiniz kızı dövüyorlar, anadan doğma sokağa atıyorlar vs. Erkek ise genelde öfkesini ya ikisinden ya da kendi partnerinden çıkarıyor ki olacaksa bile olması gereken bu bence.

Kadının en büyük düşmanı kadın mıdır sizce?
Kadının en büyük düşmanı kadın mıdır sizce?
Cevapla