
Ay, en ciddi sizsiniz ya. Cool değilsiniz böyle davranarak. Küçük saçmalayınca da, çocuk oluyoruz haha ne komikk hdjdk

Ay, en ciddi sizsiniz ya. Cool değilsiniz böyle davranarak. Küçük saçmalayınca da, çocuk oluyoruz haha ne komikk hdjdk
Hiç takilmam yani gayet herşeyin mizahini yapan, eğlenen ve en saçma şeylere bile gülebilen birisiyim... bir arkadaşım var herşeye laf yapar arkadas grubunda siyasi bir şaka yapılır herkes güler o çıkar der ki " ama insanların kendi tercihleri bunlar ", hiçbir dışlama içermeyen cinsiyetçi bir şaka yapılır tabi ki bizde öyle düşünmüyoruz ama arkadas arasında espirisi döner bunların hemen derki " ama bu çok ayrıştırıcı bir laf hiç gerek yok"... ne gerek var yani gülüp geçiyoruz iste nedir bu hskskmxkk
Cevap
8Cevap
Ayır ayatı bile ciddiye aymıyoyum ki ciddi olayım 🌸💞🌸🦄🦄
Ödev yapılmadığı zaman aşırı ciddiyim onun dışında biraz troll katarım daima
hayır, her zaman değil
Hayır. Tam tersi her konuda şaka yapabilirm
Evt ciddi biriyim boş hiç yapmam
Takım elbise bile giyerim
aaa flörtün ciddili biri sanırım dkdk
Takinmam ben ciddi değilim kankanss jsjsjs
Yani öyle..
Genelde.
Hayır tabii ki
Hepsi yerine göre.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?