Dün akşam regl olmuştum ve asiri derece de karnım ağrıyordu durduğum yerde kıvrandım resmen. Sancidan oturdum ağladım yani. Biraz uyuyabildim ve bi kaç saat sonra bi parça iyi oldum ama hala karın ağrım devam ediyordu. Eşimde annesi gile gitmek istedi bende karnım cok kötü başka zaman gidelim dedim. O da sabaha göre daha iyisin işte bisey olmaz gidelim dedi ama cidden hiç iyi değildim. Bende yok diyince sinirlendi alt tarafı gidip 1,2 saat oturup gelecektik gitsen ne oluyor sanki felan dedi bende sancim olduğunu kendimi iyi hissetmediğimi söyledim. O da gelmezsen gelme ben kendim giderim diyip çıktı gitti sonra mesaj atmış ki bugün annemlerde kalicam diye. Gece evde tek kalınca korkuyorum ben ve bunu bile bile beni yalnız bırakıp orada kaldı. Gece boyunca hem karnımın ağrısından hemde esimin bu davranisindan ötürü ağladım. Sabah çiçek hediye felan almış, gece de mesaj atmıştı korkuyor musun diye cevap hiç yazmadım. Hiç bir hediyesini kabul etmedim.😔
Öncelikle geçmiş olsun..
Ben maalesef ki bu tür konularda kadınları, daha suçlu buluyorum.
Yani özellikle son yıllarda artan, kadına yönelik itibarsızlaştırma çabaları almış başını giderken, neden halen kaba-saba erkeklere bunu artırma imkanları veriliyor.
Anlatım detaylarınızdan anladığım kadarıyla eşiniz, önceden de benzer durumları yaşamanıza sebep olmuş gibi duruyor.
Dolayısıyla ilerde de bu durumların yaşanacağı ve özellikle çocuğunuz olursa artacağı ve maalesef ki çocuğunuzun da onu örnek alacak bir birey olma olasılığı büyük görünüyor.
Dilerim yanılırım.
Sevgiler 🌸04 Yorumla
Soran1 yılKadında neden şuc buluyorsunuz?
- 1 yıl
Ağrıdan ağladım diyor knk ben bile kadını haklı buldum. Bir gün de gitmeyi versin eşi gidip dönsün illa yapışık ikiz gibi mi gezecekler her saniye. Adet sancısı kiminde hafif seyrederken kimi hastanelik serumluk oluyor. Rahim duvarları kalınlaşıyor ama gebelik olmadığı için rahim kasılarak bu duvarı atmaya çalışıyor. İçinde sürekli bir şeylerin şiddetli kasıldığını düşünsene, sürekli içinden kan geliyor her yere bulaşıyor falan.
Soran1 yıl@ŞovalyeBey çok güzel açıklamışsın. Maalesef ki dönemlerim çok zor geciyor benim ve karşı taraftan beklediğim tek şey sadece biraz anlayış o kadar..
- 1 yıl
Anlıyorum ki..
Açıklamam yüzeysel okunmuş.
Ben neden gitmediğinizi veya haklılığınızı sorgulamadım ki.
Aksine..
Eşinize karşı sonuna kadar haklı olduğunuz bir konu olmasına rağmen, kendinizden emin olmamakla beraber soru başlığında bile "Kim haklı" diye yazmışsınız.
Yine belirteyim ki..
Hemcinslerim maalesef bu ve benzeri konularda biraz bencil olabiliyor.
Sizleri anlamalarını beklemeyin çünkü maalesef ki yetiştirilme tarzı bir yaştan sonra değişmiyor.
Dolayısıyla kendinize kıymet verin. Sınırınızı çizin ve saygı görülmesini sağlayın.
Ve lütfen bunu yaşam tarzı haline getirin.
Sevgiler.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılBu durumda herkesin hissetikleri ve ihtiyaçları geçerli ve önemli. Adet ağrıları çok zorlayıcı olabilir ve bu durumda kendinizi kötü hissetmeniz son derece anlaşılır. Aynı zamanda eşinizin annesiyle vakit geçirme isteği de onun için önemli olabilir, ama bu durumda, size yeterince destek vermediğini düşünüyor olmanız da geçerli bir duygu.
Bu tür durumlarda, önemli olan iletişim ve anlayıştır. Eşinizin annesine gitme isteği, belki onun için önemli bir sosyal veya ailevi yükümlülük olabilir, ancak sizin sağlığınız ve rahatınız da çok önemli. Sizin hislerinizi ve durumunuzu daha iyi anlayabilmesi için, eşinizle sakin bir şekilde bu durumu konuşmanız faydalı olabilir.
Kendinizi kötü hissettiğinizde, eşinizin yanınızda olup olmaması size güven ve destek sağlayabilir. Eşinizin geri döndüğünde çiçek ve hediyeler getirmesi, belki de özür dilemenin bir yolu olarak düşünülmüş olabilir, ama bu tür durumlarda sadece hediyeler değil, aynı zamanda empati ve destek de önemlidir. Eşinizle açık ve dürüst bir şekilde hislerinizi paylaşmak, ilişkinizdeki anlayışı ve desteği güçlendirebilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEşin biraz ana kuzusunun öküz tarafında bulunuyor.
Böyle bir durumda sarılırım eşime elimle karnını tutar ısıtırım. Hem duygusal hem de bedenen ısıyla rahat hissetmesini sağlardım.
Böyle bir durumda birlikte gitme isteğini kabul etmemişken tek başına gitmesi kabul edilebilir değil. Ne dedi annesine gidip? Ağrısı var gelmedi.
Gelmek istemedi.
Beni tek gönderdi.
Ben öküzüm ve ana kuzusuyum, sana o kadar düşkünüm ki karıma değer verip yanında kalmıyorum.
Ve s. çtığı yetmez gibi bir de gece anasında kalmış. Abi s. trin gidin yaa. Evlenmeyin abi siz bir ilişki sorunluluğu alamıyorsanız.62 Yorumla- 1 yıl
👏🏻
- 1 yıl
Evliliklerin yüzde 80 inin boşanmayla sonuçlandığı bir dönemde karısının karın ağrısı için annesini kıracak adamda bi sktsn gitsin kusura bakma.
Ana gibi yar olmaz. Bu ana kuzuluğu değil.. Anneye gidilecekse kalkacak gidecek. Onun annesinede kocası gidecek. Anne kutsaldır bizim toplumumuzda.
Çok yanlış biriyle evlenmişsin insan önce halden anlamalı. Eşinin haklı bir yanı yok annesine başka gün de gidilirdi hele böyle bir şey için annesinde kalıp seni yalnız bırakması çocukça. Ana kuzusu gibi sanırım. Oturup iyice konuşun iletişim bazen tahmin ettiğimizden daha faydalı olabiliyor. Ama davranışları değişmezse ve yinelerse rest çekmeniz gerekebilir. Pişman olup hediye alması bir yerden sonra işlemez
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
1 yılEğer sürekli olarak annesine gitmesi konusunda mazeretler üretiyorsan,
Kendi ailenin ziyareti konusunda adet ağrısı falan dinlemeyip gidebilirken onunkine gitmiyorsan,
O senin ailene her ne olursa olsun giderken sen haklı ya da değil mazertler üretiyorsan,
Annesiyle veya ailesinden herhangi birisiyle ilgili sorunlar yaşıyorsan
o zaman
senin bu yaptığının bu seferlik geçerli olsa bile aslında genelde gitmek istememen ile bağlayıp sinirlenmiş olabilir ve haklıdır.
Kendine şu soruyu sormalısın.
Eğer gidilecek yer senin annen olsaydı o adet acısına rağmen gidermiydin?
Bu olayda onu dinlemek isterdim.
57 Yorumla- 1 yıl
Bu kadar mantıklı düşünen Bi adam 😀😀
Aferin size - 1 yıl
Durumu çok güzel özetledin. Ben de benzer şeyler yazmayı düşünüyordum.
- 1 yıl
@Sjsjskakaka beyefendiye söylediğinizi düşünüyorum 😀😀
- 1 yıl
@Kararsızlıkvar Evet😀
Soran1 yılAynı durum geçen aylarda da oldu yine böyle adet sancisi çektim ve o gün kendi annemlerle bulusucaktik anneme telefon ettim adet oldum iyi değilim başka zaman gelelim diye. Kim olursa olsun bu ağrı o kadar kotu ki hiç bir yere gidemezdim yani
- 1 yıl
Öyleyse eşin haksız. Ayrıca ne olursa olsun sana ait annesinde kalması hoş değilken birde üstüne canın yanarken bunu yapması anlayışsız biri olduğunu gösterir. Ama barışmak için çaba harcıyor demek ki seni seviyor.
- 1 yıl
Ait değil inat olacaktı
Gizli Üye(25-29)1 yılKesssinlikle sen haklısın. Çocuk gibi trip atmış bir de. Kendisi çok görmek istiyosa diyebilirdi ki "hayatım sen uyu dinlen madem, ben birkaç saat görüp geleyim, sonra sen iyi olunca başka zaman birlikte de gideriz" gelirken de sen kendini iyi hisset diye çikolata falan getirseydi mesela missss gibi olurdu. Trip atmayı açıkçası çok ergence buluyorum. Hem de sen kötü bi durumdayken seni anlamayıp böyle bi şey yapmış olması çok kırıcı. Büyük ihtimalle annesi veya varsa ablası/kız kardeşi "s*lak mısın sen" dedi de aklı başına geldi gece. Bilmiyorum böyle şeyler bi özür veya iki çiçekle, maddi hediyelerle telafi edilmez. Erkeklerin her b*ku yiyip özür dilerim hediyesi almasından nefret ediyorum şahsen. Henüz evli olmadığım için sevgilim yapsa ağzına s*çar ayrılırım ama evlilikte öyle ouyodur tabii... Sen yumuşa diye mi yapıyor yoksa öküzlüğünü anladı mı bu da önemli. Onu tart bi önce. Bi süre daha mesafeni korumaya devam et. İçten özür diliyosa hatasını anladıysa affet sadece.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılHele şunun triplere bak karısı acıdan kıvranıyor kendisi ana peşinde, sonra ağlarlar evlilikte şöyle mutlu değiliz böyle memnun değiliz diye. Anasına meraklıysa birlikte ölseydi yaşayıp demek istediğim annesinden çok uzak dursun değil ama böyle bir durumda böyle bir hareket yapıyorsa cehenneme kadar yolu var benim gözümde açıkçası... her haltı yapıp kalp kırdıktan sonra iki özür herşeyi düzeltir sanıyorlar
20 Yorumla
1 yılNasil bir pis hayvanat mendebur bir sey bu ya. Ben acayip sinir oluyorum boyle vurdumduymaz terbiyesiz vasifsiz insanlara. Cok fena arza cikaririm. Bir insanin agrisi varsa akan sular durur. Baska gun gitse olur sanki bir de cocuk gibi anasinda kaliyor geri…zekali ergen. Kusura bakma ama regl agrinda bile bu kadar terbiyesizse cok daha buyuk agrilarinda ne yapar bilemicem. Angut.
10 YorumlaCanım ablacığım çok geçmiş olsun öncelikle erkekler 5 yaş geriden geliyor o yüzden çok takılma de bu konuda haklısın ama eşinle konuşmadan aradaki problemleri çözemezsiniz oturup rahatsız olduğun şeyleri dile getirirsin karşılıklı çözebilirsiniz regl dönemi duygusal da çöküntü oluyor daha da üzülmüşsündür bilirim konuşun halledin çözülmeyecek şey yoktur ama anneci bir tavri varsa asla değiştiremezsin haberin olsun
00 YorumlaAksine yabinda olup masaj yapip ilgilenmesi gerekiyor esin sadece evliligi yatak odasi iki bacak arasi olarak goruyor sanirsam
32 Yorumla
Soran1 yılİlgiyi bırak hem bağırıyor çağırıyor hemde gece tek bırakıyor😔
1 yılEşin biraz anne kuzusu sanırım, burada sen haklısın. Seni yalnız bırakmakla hata etmiş. Acaba annesi mi dedi bu gece bende kal oğlum aklı başına gelsin diye yoksa kendi mi kalmaya karar verdi kim bilir..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 598 cevap paylaştı. Ne yazık ki başa gelen çekiliyor ve çeken biliyor. Bol keseden atmak kolay. Yaşamayan bilmez. Bende adet olduğumda aşırı ağrısı olan birisiyim. Eşin yaptığı hatayı fark etmeli. Bence burnu sürtülsün.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Kimseyi yargılayamam aga insanın ağrısı netedeyse canı orasıdır bana göre kadın eskiden bu durumda kadınlar dışarı çıkmazdı ama günümüzde her şey değişti ne olursa olsun bu konular hassas bu yönde oyum kadında yana
10 YorumlaAnlayışsız çok kötü biri🤬
Kadınlar o hâldeyken hiçbir şey yapmak istemezler o ağrıyı bi biz biliyoruz seni anlayan da yine biziz. O eşin olacak adam cidden merhametsiz ve empati yoksunuymuş.10 Yorumla
1 yılRegl ağrısı çekerken benimle ilgilenmeyecek, beni yalnız bırakacak bir adamla asla olmam. Siz haklısınız.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. ya yavşağı nerden buluyorsunuz bu sığırları anlamıyorum hep benzer hikayeler okuyorum burada ziyan ediyorlar böyle kadınları yazık valla
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
1 yılSeninde gitmeye gönlün yok muş, yoksa bi ağrı kesici içer öyle giderdin..
De bunun için Tartışmakta nedir, hatta seni evde yanlız bırakmakta nedir.. Çoluk çocuk işleri00 Yorumla
1 yılAslında siz haklısınız. Ama eşinizin ailesine giderken hep böyle mazeret üreten biriyseniz o şekilde yorumlamış olabilir. Eğer öyle değilse yaptığı çok yanlış. Sonradan aldığı hediye hiçbir şey ifade etmiyor maalesef.
bir de eşinizin aklına takılan bir konu mu var acaba? Bir sıkıntısı mı var? Bir anda size yansıtmış olabilir belki. Maddi olarak vs sıkışmış olabilir mi?01 Yorumlasen haklısın ben regl olduktan sonra ilk 2 gün iptal oluyorum düğünüm olsa düğünüme bile gidemem biraz anlayışlı olabilirdi eşin kalp kırdıktan sonra alınan hediyenin bi anlamı olmuyo bence
00 Yorumla
1 yılTerbiyesiz ve gerçekten hay*Van insan eşinin bu durumunda yanında olması gerekirken kalkıp gitmek işte böyle halden anlamayan erkekler ile evlilik olamalı
01 Yorumla
1 yılBu ne ya coklu kisilik bozuklugu mu var herifte? Korkuyorum deseydin kalkip gelecek miydi gece acaba cevap evetse okay ama hayirsa ayrilma vakti gelmis.
00 YorumlaAnnesinde kalan erkek bırak annesin de kalmaya devam etsin. Evcilik mi oynuyorsun? Anneme giderim ne ya…
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. ben seye takıldım annesine kelimesine. sahiplenilmemiş sanırım.
14 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani?
- 1 yıl
Ne alaka be yok artık yani bunu böyle anlayan da 😃
- 1 yıl
Ben de şunu anlamıyorum: Kocasının annesi sadece kocasının annesidir. Kadının annesi sadece kadının annesidir. Kendisini doğurmayan birine neden anne desin?
1 yılSen hiçbir şey sağlığından önemli olmamalı. Açıklamayı okumadım çok uzundu. Soru başlığı yeterli.
Sağlığın önemli olan.00 YorumlaSıkıntılı bu adam belkide başka kadına gitti annem gölde. kaldim. deyip. bosa bence
010 Yorumla
Soran1 yılBaşka kadına felan gitme durumu yok hatta annesi beni aradı aranız neden bozuk burada kalicam diyor dedi
Soran1 yılAynen öyle. Tek istediğim sadece biraz anlayisti o kadar...
Soran1 yıl😕😕
1 yılWalla, sizi bilmiyom da, annneli durumlarda ben annemin karşısında (babam hariç) kim varsa onu haklı görüyoruö genelde. Doğru yapmışsın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılKabul etmemekle iyi yapmışsın ve muhtemelen annesine durumu anlatmıştır ve annesi hediye al demiştir yoksa o öküz nereden akıl etsin hediye almayı
01 Yorumla- 1 yıl
Bu arada ben olsam çocuk yoksa boşanırdım
Sen haklısın canım sen erkekler an*val oldukları için hiçbir b*ktan anlamaz anca cuk cuk yaparlar
00 YorumlaAnnesinin bebeğiyle evlenmişsin 😔 böyle adam senin evine ne koca olur ne baba. Eşini bırakıp annede kalmak nedir ya
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılÇok iyi yapmışsın. İnsan ailesini görmeye gidecekse illa seni de götürmek zorunda değil. Ancak akşamı evine geri dönmesi gerekirdi
00 Yorumla
1 yılbunun için annesinde kaldı vay be. evet sizi anlıyorum bende bazen ağrıdan kıvranırım adete hareket edemem. benim eşimde öyle düşüncesizdir biraz
00 Yorumla
1 yılAnneci erkekle evlenilmez. Annesine düşkünse ömür boyu annesiyle yaşasın.
10 Yorumla
1 yılNe kadar tırsaksın ya benim eşim öyle yapsa defol git derim ertesi günü kapıyı da açmam
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı. böyle hayvanlarla neden evleniyorsunuz anlamıyorum ki
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılSeni sindirmek istemis söyle de sensiz daha mutluyum ananla mutluluklar
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılSen haklısın. Annesigil kaçmıyor iyi olunca giderdiniz. Gitmek istemiyorsun sanmış
12 Yorumla
Soran1 yılAynen. Gitmemenin nedeni belli sonuçta
- 1 yıl
Sürt biraz burnunu
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılEmpati yoksunu öküz. Sen haklısın.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılbu devirde koca zor bacım.. bu kadar adamın üstüne gitme
elinden alırlar12 Yorumla
Soran1 yılAdamın üstüne gittiğim felan yok ki
Cevap sahibi1 yıldost olarak uyardım
Gizli Üye(30-35)1 yılAna kuzusu mu bu hoduk.. sana yanastigi zamanda vermezsin anana git dersin.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbide annesinde kalmis prenses , triplere gel. Cicek cikolata alip git gonlunu al knk.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAdet ağrısı kötü oluyor ya. Tabi erkek olduğu için anlamaz.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılÇocuklar evlenmesin , şeker de yiyebilsinler.
10 YorumlaSen haklısın, eşin bencil.
00 YorumlaErkekler genelde ökz olur yani bilmiyorum neden evleniyor böyle insanlar evliliğin sınavı olmalı ki yapanlar geçsin bu sınavdan öyle evlensinler çok yazık
00 YorumlaBöyle bi durumu anlayışla karşılayıp yanında olması gerekirdi. Annesi de sonuçta kaçmıyor du. Senin iyi olmanı bekleyip 1 sonraki gün gidebilirdiniz eşiniz haksız
00 Yorumla
1 yılBir dolmuşluğa bağlı böyle davranmış olabilir ama sonra yine de seni merak etmiş olabilir. onu en iyi sen tanırsın düşüncesiz bir bencil de olabilir ama böyle bir ihtimal de olabilir
00 Yorumla
1 yılEşin haksiz bence adet ağrısını bilmiyorlar ki kolay zanediyorlar bunun içinde sana böyle davranması saçma bence
10 YorumlaSırf tartıştınız diye annesinde kalmak istemesi çok garip. Yaptığıda çok ayıp regl dönemi zaten zor bide tavır alıyor
10 Yorumla
1 yılEşin çok anlayışsız davranmış, hata onda öncelikle.. her neyse belli ki pişmanlık çekmiş affedin barışın. Allah mutluluk versin yuvanıza..🌸
10 Yorumlaİkinizinde bakış açısından, ikinizde haklısınız. Ama bence uzatılacak veya alınacak bir şey yok olayda.
00 YorumlaSen haklısın. Eşinin bu duruma saygı duyası gerekirdi.
00 Yorumla
1 yılBen de regl olunca eski sevgilim huyuma gidiyordu yani alttan alıyordu. Saygı önemli
00 Yorumla
1 yılSen haklısın tabiiki. Erkekler bencil ve anlayışsız olur bazen
00 Yorumlaçok istiyorsa kendisi gitsin. ayrıca sen o haldeyken gidiyorsa o da yanlış.
00 Yorumla
1 yılsen haklisin esin cok anlayissiz biri ama sonunda hatasini anlamis
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBacım çok sıkıntılı kocan var. Hasta olduğunu biliyor. Üstüne geliyor. Bir de korktuğunu bildiği halde seni yalnız bırakmış yaptığı şey çok kööötttüü
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBen iki çoçukla tek başıma kalıyorum her gece adam çıkıp gidiyor sabaha kadarda gelmiyor hediye mesaj da görmüyorum valla biraz şükredin
02 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSana yorum yap diyen oldumu hayırdır
Gizli Üye(25-29)1 yılSiz kadinlar genelde kocanizin annelerine dusman olursuniz kocanizda bunu dusundu galiba
02 Yorumla
Soran1 yılKayinvalidemle aram iyi. Yani bunu düşündürecek bi davranışım da yok. O an sancidan ağlarken bunu düşünmedim bile
Cevap sahibi1 yılO halde eşin hatalı.
- Aile & Toplum konusunda 498 cevap paylaştı.
1 yılkarımı asla gece yalnız evde bırakamazdım
10 Yorumla Eşin düşüncesiz yani.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılhödük bildiğin
adam olmaz10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Sen tabikide boşa gitsin
00 YorumlaBu da soru mu tabiki sen haklısın
00 Yorumla
1 yılTrip atan erkeği anası sevsin
00 Yorumla- Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer