Adet ağrım sebebiyle annesine gitmedim diye eşimle tartıştık. Kim haklı?

Dün akşam regl olmuştum ve asiri derece de karnım ağrıyordu durduğum yerde kıvrandım resmen. Sancidan oturdum ağladım yani. Biraz uyuyabildim ve bi kaç saat sonra bi parça iyi oldum ama hala karın ağrım devam ediyordu. Eşimde annesi gile gitmek istedi bende karnım cok kötü başka zaman gidelim dedim. O da sabaha göre daha iyisin işte bisey olmaz gidelim dedi ama cidden hiç iyi değildim. Bende yok diyince sinirlendi alt tarafı gidip 1,2 saat oturup gelecektik gitsen ne oluyor sanki felan dedi bende sancim olduğunu kendimi iyi hissetmediğimi söyledim. O da gelmezsen gelme ben kendim giderim diyip çıktı gitti sonra mesaj atmış ki bugün annemlerde kalicam diye. Gece evde tek kalınca korkuyorum ben ve bunu bile bile beni yalnız bırakıp orada kaldı. Gece boyunca hem karnımın ağrısından hemde esimin bu davranisindan ötürü ağladım. Sabah çiçek hediye felan almış, gece de mesaj atmıştı korkuyor musun diye cevap hiç yazmadım. Hiç bir hediyesini kabul etmedim.😔

Adet ağrım sebebiyle annesine gitmedim diye eşimle tartıştık. Kim haklı?
Cevapla