25 yaşındayım Görücüm var ailem kabul etmiyor görşiym niye böyle yapıyorlar?

Mezunum.. atanmayana kadar evllik yok diyorlar. Halbuki ben düşünüyorm yaşım da geçiyor gerckten dayanamıyorum bunlara artık. Üstelik kimle görüşüp görüşmeycgmi onlar karar veriyor kafayı yiycem

25 yaşındayım Görücüm var ailem kabul etmiyor görşiym niye böyle yapıyorlar?
Cevapla