Ya bu ülkede niye doğduk biz sizce?

1 Günümüz bile huzurlu geçmiyor yazıklar olsun para gidicek diye doğru düzgün yemek alamıyoruz. Karın doyurmak ayrı insan olmak ayrı dünyaya 1 kere geliyoruz hala bu düzene boyun eğen insanlar var. Insan demeye bin şahit ister. Hayvan değiliz biz herkes sustu protesto yok bir şey yok. Suriyeliler üreyip Atatürkümüzün binbir emekle aldığı ülkeyi alacak yazıklar olsun.

Ya bu ülkede niye doğduk biz sizce?
Cevapla